Bed and Breakfast Baobab Belge

Tonen op kaart

53 reviews over Bed and Breakfast Baobab Belge

• 2017
    9tine boeykens13-01-2017

Alles wat een B&B moet zijn

Fantastische B&B, vlakbij het strand in een leuke rustige wijk. Door het warme, spontane onthaal, voelden wij ons onmiddellijk thuis. Dankzij de inspanningen van de superjoviale eigenares Dominique en haar partner Ismaël, maakten wij onmiddellijk kennis met alle andere gasten. Samen spelletje spelen, een etentje organiseren of samen op excursie...alles kan maar niets moet. De sfeer is echt relax, Senegal op zijn best. De kamers zijn vrij basic maar allen leuk aangekleed met Afrikaanse details en aangepaste kleuren. Belangrijk detail : goede matrassen!!

Gereisd met partner in januari 2017

• Oude reviews

9Cséke Nadine23-11-2016

fantastisch, genoten van de vakantie!

B&B belge is een echte aanrader! Toffe gastvrouw en gastheer, staan altijd voor je klaar, niets is hen te veel! Top! Leuke, verzorgde kamers, lekker ontbijt, vervoer wordt voor je geregeld, toffe excursies worden aangeraden, het echte Senegal kan je van daar uit gemakkelijk ontdekken.

Gereisd met oudere kinderen in november 2016

• 10Veerle14-11-2016

Heerlijke vakantie gehad. Dominique en Ismael zijn supersympathieke mensen die je direct een goed en welkom gevoel geven. Niks is hen te veel om het naar je zin te maken. Ook alle uitstappen kunnen via hen geregeld worden. B&B is leuk gelegen, vlakbij het strand, en ook vlakbij winkeltjes en restaurantjes. Kamers zijn proper en ontbijt is heel verzorgd. Je komt zeker niks tekort. En wil je toch iets anders, dan heb je het maar te vragen. Als je de kans hebt, moet je ook zeker eens naar een optreden van Dominique en Ismael gaan. Wat een stem heeft Dominique... Ambiance verzekerd ! Een echte aanrader !!!

Gereisd met partner in november 2016

• 8Angie31-10-2016

Super ervaring

Een aanrader om te logeren. Super leuke gastvrouw en gastheer. Een ervaring op zich. Heel goed geholpen bij het plannen van uitstappen! Toffe sfeer, super goeie muziekgroep... kortom, hele lieve ervaring geweest. Ze staan altijd voor u klaar!

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 10Bart Popelier30-08-2016

Thuis komen in Senegal

Zojuist terug van twee weken Senegal. Als uitvalsbasis kozen wij voor Baobab Belge in Saly, en dat hebben wij ons zeker niet beklaagd. Integendeel, vanaf het afhalen op de luchthaven door Ismaël tot het einde van onze vakantie werden wij verwend door Dominique en Ismaël. Goede locatie dicht bij zee, al onze uitstappen op maat en door de gidsen en begeleiders van Baobab Belge in orde gebracht, lekker ontbijt, Domi die zorgt dat werkelijk alles mogelijk is, het zorgde voor een echt "thuis-gevoel Onze eerste keer Afrika was een plezier dankzij onze gastheren! Voor herhaling vatbaar!

Verbleef Augustus, 2016, bezocht met familie

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9AS&Bill16-08-2016

Zalig

Dominique en Ismael maken van het verblijf een avontuur op zich. Steeds bereid om te helpen met van alles en nog wat: voor alles hebben ze een oplossing. Ook met kinderen een aanrader, speciaal hiervoor 'morgens wentelteefjes gebakken, echt leuk. Een prachtige entrée in de afrikaanse wereld.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Nancy25-06-2016

Super !

Een reis die je ooit ns moet doen. Een couleur locale sfeer, geen op maat gesneden verblijf zoals je bij 1000 en 1 hotels ervaart. Een verblijf tussen de plaatselijke bevolking. Het leven zoals het is... Dominique en Ismaël laten je je onmiddelijk thuisvoelen. Met alle vragen kan je bij hun terecht. Chauffeurs, geldomwisseling, uitstappen...worden naar jouw wensen ter plaatse geregeld. Kortom een echte aanrader voor al diegenen die eens iets compleet anders willen dan n all-inclusive, resort, luxe vakantie ! En honger lijdt je daar absoluut niet. Op loopafstand verschillende lekkere eetgelegenheden en zeer goedkoop.

Gereisd met partner in maart 2016

• 9Jan DV04-04-2016

Prima B&B

Een reis naar Afrika vereist wel enige aanpassing, en dan is het goed dat je kan rekenen op iemand ter plaatse ! Dominique en Ismail hebben hun vertrouwde medewerkers, en dat is de beste verzekering tegen teleurstelling. En het contact tussen de gasten in een B&B is altijd vlotter en aangenamer dan in een resort. Zeker als de eigenaars voor muziek en animatie zorgen !

Gereisd met oudere kinderen in maart 2016

• 9Luc Van Buggenhout02-04-2016

Zeer aangenaam verblijf gehad

Dominique en Ismael zijn de perfecte gidsen ter plaatse zij kennen de te bezoeken plekjes en kunnen er volop over vertellen,bij hen voel je je nooit alleen,heel gezellige uitbaters van een zeer toffe BenB.een vraag blijft nooit onbeantwoord.te voet op amper 5 minuten van het strand,voor goede wandelaars kan je te voet Saly bereiken,ook verschillende restaurantjes in de buurt,een eerder kalme wijk voor een rustige vakantie.s'avonds verzorgen zij vele muzikale optredens in de buurt waarop je telkens vrijblijvend meekan om het avondleven te verkennen.zeker een aanrader.

Gereisd met partner in november 2015

• 9Ria Theunissen17-03-2016

in één woord : "thuiskomen" !

Wij zijn voor de 2de keer in Senegal op vakantie geweest in de B&B Baobab Belge. en zoals ik reeds omschreef : thuiskomen bij Dominique en Ismael. Wij hadden afgesproken met dezelfde gasten die er ook 2 jaar geleden verbleven en hebben ook nu weer een fantastische tijd beleefd. We hebben 3 dagen rondgetrokken; geslapen in grote tenten in de woestijn, de stad St. Louis bezocht en een natuurreservaat bezocht. Maar wij hebben ook de kleine dorpjes, waar we enkele projectjes hebben lopen, bezocht. Deze B&B blijft een aanrader !! Gezelligheid alom, je maakt heel snel contact met de andere gasten en Dominique zorgt er voor dat iedereen het naar zijn/haar zin heeft. Een echte aanrader !! Wij kijken uit naar onze volgende vakantie in Senegal, uiteraard weer bij onze Baobab Belge.

Gereisd met vrienden in februari 2016

9 tips over Bed and Breakfast Baobab Belge

• Liesbeth en Simon v.d.Helm, 19-03-2014

Senegalese avond met zang en dans

• willy de tender, 20-01-2013

wat betreft eten zie wat u besteld er is veel diaree en imodium werkt daar niet koop plaatselijk de medicamenten die helpen goed

• Marleen De Clercq, 08-08-2012

Best niet later gaan dan juli, ivm regenseizoen

0 vragen over Bed and Breakfast Baobab Belge

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats