9 tips over Bed and Breakfast Baobab Belge

• Liesbeth en Simon v.d.Helm, 19-03-2014

Senegalese avond met zang en dans

• willy de tender, 20-01-2013

wat betreft eten zie wat u besteld er is veel diaree en imodium werkt daar niet koop plaatselijk de medicamenten die helpen goed

• Marleen De Clercq, 08-08-2012

Best niet later gaan dan juli, ivm regenseizoen

• Marijke den Hollander, 11-05-2012

Een uitstap naar de woestijn van Lompoul, met een overnachting in bedoeïnen tenten is een hemelse ervaring, ook voor kinderen!

We hebben een aantal aanbieders voor Baobab Belge voor je op een rij gezet:

• de tender willy, 07-11-2011

er zijn enkele goede eethuisjes niet ver verwijderd van baobab belge en niet duur

• Miet Driesen, 09-02-2012

Bij Chez Marcel hebben we zelfs twee maal zeer lekker gegeten, en in Saly centrum hebben we een fijne dansavond beleefd bij Chez Ivonne onder de blote hemel met sfeervolle verlichting. Reserve de Bandia zullen we zeker niet vergeten omwille van de magistrale giraffen! De somonne is zeker een must, waden langs de mangroves en een schelpje in de geluksboom deponeren, tussen de pelikanen en zovele andere prachtige vogelsoorten.

• Robert Debaenst, 19-12-2011

Dominique, de gastvrouw, staat je bij als je aankopen wil doen. Geeft een richtprijs!

• Gjalt van Dam, 22-04-2015

Laat je verrassen oa door Tappha in zijn Djembe cafe aan het strand. En maak gebruik van de diensten van Moussa!

• sita neutel, 05-06-2015

Het is heel belangrijk dat je de Franse taal machtig bent. Er wordt nauwelijks Engels gesproken. In de b&b spreekt men nederlands,fran,, engels en wolof.