Bed and Breakfast Teranga Warang

7 reviews over Bed and Breakfast Teranga Warang in het Nederlands

Gastvrijheid ten top!

Tiffanny
26-5-2014

De naam Teranga laat het al vermoeden en wordt alle eer aangedaan. Wim en Veerle zijn zeer gastvrij, waardoor je je onmiddellijk thuis voelt.

Ze stellen alles in het werk zodat je optimaal kan genieten van je verblijf in Senegal.

De kamers hebben alle comfort en worden dagelijks schoongemaakt. Verder is er op het domein zelf ook een zwembad en ligstoelen. Hoe kan je de dag beter beginnen dan met een verkwikkende douche, een duik in het zwembad en daarna een uitgebreid ontbijt? ?

Indien je wenst, helpen ze je met het uitstippelen van een planning en geven ze je nuttige tips over bezienswaardigheden en andere activiteiten.

Wim en Veerle bieden op vraag ook een avondmaal aan zodat je na een vermoeiende dag ’s avonds rustig op het domein kan blijven.

De prijs-kwaliteit verhouding van Teranga belge is zeer hoog ; een aanrader!

Authentic - charming - lovely setting

hans iliano
22-5-2014

Authentieke belevenis in een verzorgd en liefdevol beheerde B&B in het vissersdorpje Warang, (gelukkig) ver weg van de resorts in de toeristische badplaats Sally.

Veerle en Wim doen er alles aan om je een uniek verlof te doen beleven met de nodige variëteit aan uitstappen en volgens eigen behoefte en ritme.

Ze organiseerden voor ons zelfs een prachtig feest met barbecue, muziek, dans...

Mede door de aanwezigheid van enkele dorpsbewoners werd het een onvergetelijk feest.

Contact met de dorpelingen van het plaatsje is onvergetelijk en vanuit het hart.

Fantastisch ...een oase van rust en genot !

Neirynck Luc
21-5-2014

Wat een verwelkoming ... de uitbaters waren onze beste gidsen!

Zorgden ook voor de nodige, goeie contacten met de lokale bevolking...

Een aanrader!

Wie Afrika wil zien een top plaats ,

Els decock
12-12-2013

Teranga. Belg ,zeer gastvrij ,heel mooie ,nieuw,en volledig naar je eigen zin

Veerle en Wim aangename rustige eigenaars die alles opvolgen zeker een aanrader die eens het leven en de mooie dingen wil zien in Senegal ( warang) prijs kwaliteit super .De kamers zijn mooie gelegen bij het zwembad .dus niets op aan te merken

Welkom in de Senegalese hemel!

Ines Coesens
      26-3-2013

De B&B beschikt over 6 gezellige tweepersoonkamers.

Zeker aan te raden om in groep naar daar te reizen, zodat je de B&B voor jou alleen hebt. De uitbaters kennen vele plekjes die echt wel een bezoek waard zijn! Ze zijn ook zo gastvrij om dit samen te gaan bezoeken.

Teranga Belge, in het Nederlands: Belgische gastvrijheid. En dat voel je direct bij aankomst!

Om nooit te vergeten!

berghmans
      20-3-2013

De B&B is splinter nieuw! de uitbaters zijn supergastvrij en de hele omgeving doet alles vergeten. Je moet er geweest zijn om het te geloven!

De uitbaters staan altijd klaar om u verder te helpen of u te soigneren.

Enkel positieve ervaringen opgedaan. Ook een proper zwembad met de nodige relax aanwezig.

Onbeschrijflijk mooie reis

Tina Burke
      20-3-2013

Bed and Breakfast teranga belge heeft zijn woorden niet gestolen , gastvrijheid , vriendelijkheid , het zwembad , heerlijk ontbijt , unieke ambachtelijke avondmalen , talrijke uitstappen en bezienswaardigheden maken deze bed and breakfast uniek. Elke bezoeker krijgt z'n persoonlijke mening en ondersteuning over wie ,wat en wanneer er uitstappen gebeuren op eigen tempo . vriendelijkheid en het vakantiegevoel lopen ontbreekt geen moment. Afgewerkt met elke dag een heerlijke zonnig weertje en huisgemaakte cocktails .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Teranga Warang in M'bour, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Teranga Warang zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Teranga Warang scoort een 9.43 uit 10 op basis van 7 reviews.