Dakar

Dakar

We hebben een aantal aanbieders voor Dakar voor je op een rij gezet:

Reviews over Dakar

• 9Karlien06-06-2013

Ik blijf om de twee jaar naar Senegal gaan ...

De eerste keer was in 2007 en ik ga sindsdien elke twee jaar terug. Ook al verblijven we soms in Gambia, toch willen we elke keer weer Dakar bezoeken... Bezoek zeker de eilandjes Ngor en Gorée.

• 9Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 9Cultuur

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 8Barrie22-05-2013

Ontzettend gastvrije vriendelijke mensen

Als ergens een plek is waar men laat zien dat verschillende achtergronden, religies en zelfs kleur geen probleem hoeft te zijn om naast elkaar en door elkaar te kunnen bestaan, is het Dakar.

Best wel confronterend trouwens voor een lelie blanke Hollandse man om op een Afrikaanse markt in hartje Dakar te staan...

• 9Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met vrienden in mei 2001

• 10Wiolka23-05-2012

opinia

świetne miejsce znane z rajdu Dakar, ale posiada tez włzasny urok osobisty dla którego warto go zwiedzic

• 10Sfeer in stad
    • 10Uitgaanslevenn
    • 10Stranden

januari 2012

• 10Emilka 17-05-2012

polecam

Bardzo ładne miasto, takie nietypowe, znane z rajdu Dakar. polecam To takie nowe wyzwanie ;)

• 10Sfeer in stad
    • 10Uitgaanslevenn
    • 10Stranden

januari 2012

• 8HannS01-07-2011

Lekker warm, maar aanpassen

Het is een warm land, zeker zo'n 35 graden. Door de vele uitlaatgassen lijkt het erg muf. Qua voedsel is het ook erg uitkijken. Verder leuk om n keer geweest te zijn

• 7Sfeer in stad
    • 6Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 7Stranden

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 9ketty02-07-2009

splendido il senegal. la gente superlativa

visitate il senegal un paese stupendo pieno di colori vivacità e soprattutto bellissime persone.

Zakelijk gereisd in mei 2009

• 1Chris De Ceunynck02-04-2009

nooit meer

v Dakar vies vuil stinken liegen bedriegen en bedelen,hotel novotel,eten zeer slecht,zer veel lawaai vanaf acht uur s'morgens wegens renovatie,ligging goed in het centrum

• 1Omgeving
    • 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 1Stranden

Gereisd met partner in maart 2009

• 8M. Kraaijenbrink06-03-2009

Geen doorsnee vakantiebestemming

Zeer drukke, chaotische stad, geen doorsnee vakantiebestemming en niet voor types die houden van 'aangeharkt en georganiseerd'. Er valt genoeg te doen, te zien en te beleven voor diegenen die in staat zijn het over zich heen te laten komen en die zelf op zoek gaan naar wat het je te bieden heeft. Verder kijken dan je neus lang is dus. Senegal is erg kleurrijk en de mensen zeer vriendelijk. Tussen 2002 en 2009 het land 5 keer bezocht en naar alle tevredenheid! Binnenkort gaan we weer.

• 7Omgeving
    • 8Cultuur
    • 6Stranden

maart 2009

• 7Lucia Ivens05-11-2008

geweldige cultuur en land

Senegal is een goed land om vakantie te vieren. Het is een smeltkroes van kunst en cultuur. De bevolking is erg gastvrij en vriendelijk. Er is ook nog een stukje historie te bekijken op het eiland Goré, vanwaar de slaven destijds naar de rest van de wereld werden getransporteerd. Het uitgaansleven is een bruisende aangelegenheid. O.a. ook in de discotheek van de Senegalese inmiddels wereldartiest Youssou N'dour. Kortom sterk aanbevolen om eens naar toe te gaan.

• 8Omgeving
    • 8Cultuur
    • 7Stranden

Gereisd met partner in oktober 2007

• 2erik gaarenstroom21-09-2007

was hier in 96.nooit meer.werd gek van de"gidsen". land uitgevlucht naar mali. was toen deels nog geen straatverlichting.staat op mijn lijst als meest onvriendelijke,plus meeste corruptie,kosten mij veel geld om de roadblocks te omzeilen. land plus nigeria om nooit meer een voet op te zetten.

• 6Omgeving
    • 2Uitgaanslevenn