• Type accommodatie

• Waardering

2.032 accommodaties in

Schotland

Reviews over accommodaties in Schotland

Eenvoudig hotel dichtbij het centrum

Mark en Aranka, 7-1-2018
    Het hotel is netjes en eenvoudig. Ligt aan de rand van Calton Hill en loopafstand van centrum. In een rustig straatje. Wij lagen in het soutterain. Wij hadden een kleiner bed dan onze zoons, maar alles netjes en ook een gerenoveerde badkamer. Strijkplank en bout aanwezig, tevens een leuke mand met waterkoker en koffie thee en choclademelk en flesjes water en chips en koekjes en chocolaatjes, wat elke dag werd bijgevuld!(zou wel in de prijs berekend zijn) maar je hoeft achteraf niet extra te betalen. Wij hadden het hotel zonder ontbijt, wat eenvoudig was. De mensen die er werkten waren vriendelijk. Er was een kleine loungeruimte waar je kon zitten, met een lekker open haardje.

Erg goed

Mitchell, 26-10-2017

Gastvrij verblijf, rustig goed ontbijt,lekker eten bij de naast gelegen pub the Clahan Inn

Goede uitvalsbasis voor de Loch Lomaond en the Trossachs

Mooi begin van onze reis

Stephan Schaap, 13-8-2017

Piperdam is een ruim vakantiepark in een mooi bos met een mooie golfbaan.

We hadden een huisje met hottube geresserveerd en als extra service kregen wij er handdoeken en opgemaakte bedden bij heerlijk.

Het huisje zelf is erg verouderd en eigenlijk aan vernieuwing toe. We hebben boodschappen gedaan in dundee, maar piperdam heeft sinds kort ook een eigen winkeltje. De medewerkers krijgen van ons een 10 ze zijn erg service gericht en plezier en enthousiasme staat bovenaan.

Trekkerscamping

Jessica, 11-8-2017

Trekkerscamping als je op doorreis bent door Noord-schotland.

Ruime plaatsen met een schitterende ligging. Uitzicht over de kliffen en de zee is werkelijk adembenemend. Smoo-Cave is hier 5 minuten rijden vandaan. Wandelen kun je ook prima in deze omgeving.

Spar is op loopafstand van de receptie en er is ook een lokale bar.

Douches zijn ronduit smerig, wij hebben hier even overgeslagen...

Toiletten worden 1x per dag schoongemaakt en zijn niet altijd even schoon.

Schotland scoort een 7,7 uit 10, op basis van 810 reviews