8,5

6 reviews over Camping Ardmair Point in het Nederlands

super plek, prachtig uitzicht

nathalie
31-7-2012

we huurden hier een lodge, voor een redelijke prijs een super mooi huisje ( 2 slaapkamers) met veel comfort direct aan het (keien) strand de kinderen vonden het super er zijn ook ligplaatsen beschikbaar voor wie zijn eigen bootje meeheeft vriendelijke mensen en elke week gratis verse lakens op plaatsen voor caravans is er wel altijd redelijk wat wind wifi beschikbaar

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Prachtige ligging

Huisman
14-8-2010

Zoals al eerder gezegd, de ligging is fantastisch. Wij hadden een chalet gehuurd en deze was werkelijk voor zeer redelijke prijs prachtig, zeer compleet en direct aan het water. De camping op zich is redelijk beperkt. Er is kleine speeltuin een groot grasveld en het meer, waar je zonder wetsuites niet in kunt zwemmen (te koud). Er is wel een winkeltje waar je de noodzakelijke dingen kunt kopen en 's morgens hebben ze ook broodjes (wel uit diepvries, dus je kunt wellicht beter naar Ullapool rijden). Kortom voor de natuur geweldig, daarbuiten is er weinig, behalve jezelf.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Prachtig gelegen camping

Nelly
19-6-2010

De camping ligt op een prachtige plek aan het (keien) strand tusen de bergen, 6 km. van Ullapool waar alle voorzieningen zijn. De caravan kan op een strook gras aan het strand staan. Ook is er een lager gelegen, meer beschut veld. Het sanitair is wat ouderwets en in de tijd dat wij er waren werd er onder schoonmaken verstaan dat het gras uit de ruimtes geveegd werd. Maar de plaats van de camping en de omgeving maakt dat allemaal goed.

Gereisd met partner in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een uitzicht om nooit te vergeten!

Henry
12-6-2010

Ardmair Point is een geweldige camping, niet zozeer door de faciliteiten, maar door de geweldige ligging. Kamperen op een heerlijk grasveld direct aan zee op een van de mooiste plekken in Schotland. Heerlijk uitwaaien en af en toe naar Ullapool voor de dagelijkse boodschappen. Jammer dat de winkel/receptie nog steeds niet open was midden mei. Schitterende ligging direct aan het water met af en toe een ferry van Calmac voor je. Goed sanitair. Het viel wel op dat er zo vroeg in het seizoen an veel Engelsen waren. Ullapool is een leuk stadje met de beste fish and chips volgens eigen zeggen. En daar zat wel een kern van waarheid in. Het achterland, vooral richting Durness is groots. Inverewe Gardens zijn niet ver weg (een uurtje met de auto), het was dit jaar echter te vroeg. Begin April lag er hier nog een dik pak sneeuw.

Gereisd met partner in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Onze vaste stekje de 1e paar dagen in Schotland!

Jolanda Janssen
15-7-2009

Het is een fijne camping met goede basisvoorzieningen. Er is een klein campingwinkeltje, waar onder andere 's ochtends brood te krijgen is. Een ideale stek om je camper, caravan of zelfs tent vlak bij zee te kunnen zetten. Maar er is ook een groot, vlak grasveld als je je caravan of tent wat meer beschut tegen de wind wilt neerzetten. Voor de boodschappen en andere zaken (geld pinnen, souvenirs, uit eten etc.) moet je naar Ullapool, met de auto op nog geen 5 minuten vanaf de camping. Het is ook leuk om daar in de haven te gaan kijken en er zit daar een mega grote Tesco voor de dagelijkse boodschappen.

Gereisd met partner in juni 2009
2005

De camping is niet erg groot

H.R. van Riet
20-8-2005

De camping is niet erg groot. De hoek voor de tenten ligt beschut tegen de soms stevige wind van zee. Het uitzicht op de baai is prachtig en het komt regelmatig voor dat er zeeotters worden gesignaleerd. Het is ook mogelijk te vissen en er kan dan zeeforel worden gevangen en soms makreel (als die voor de kust zijn). Jammer vind ik dat je voor brood naar Ullapool moet

Gereisd anders in augustus 2005

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ardmair Point in Ullapool, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ardmair Point zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.