Reviews over Uig (Isle of Skye)

Klein, simpel maar het uitzicht vergoedt veel.

Lageweg,
    18-1-2016

Camping ligt schitterend t.o.v. de baai. Toiletgebouw is oud maar super schoon. Beheerder is vriendelijk en behulpzaam. Goed uitgangspunt voor het verkennen van de Quiraing en de noordkust van Skye. Pas wel op voor groepen Nederlandse campers. De groep die bij ons stond presteerde het om met 2 campers op een stroompaal te gaan staan wat constante stroomuitval opleverde. Overheersend gedrag wat niet echt tot een goede verstandhouding leidde. Echter, voor mensen die niet te veel eisen stellen is dit een fijne rustige camping. Wij zullen hier vast in de toekomst wel weer terug komen.

Zo mooi...

Eggie ,
    12-6-2011

Wat een uitzicht vanaf deze camping. Vanaf de heuveltop kijk je over zee en de bergen. En dan dat licht! Erg bijzonder. Nadeel is wel de bijna nooit aflatende wind en de weinige beschutting die de camping geeft. Maar wat een prachtige plek!