Bed and Breakfast Glengarry House

3 reviews over Bed and Breakfast Glengarry House in het Nederlands

ook de lodge is super

Peter
27-5-2012

wij verbleven een week in de lodge bij de B&B. keurig en volledig ingericht. Inclusief tv en wifi. Een prima plek om dagelijks iets nieuws te zien. Mede door het mooie weer een fantastische week gehad. Vriendelijke eigenaren!

Gereisd Met partner in mei 2012

Een geweldig B&B

Henriette
17-7-2011

Een uitstekend adres voor 1 of meer nachten, met name tijdens het wandelen van de west highland way! De kamers zijn ruim, keurig ingericht en de badkamer is niet al te groot, maar schoon en fris sanitair en ook weer met zorg ingericht. We hebben daar tevens 1 avond prima gegeten; de gastvrouw had scottisch pie gemaakt en dat smaakte uitstekend! Verder was ook de ontvangst allerhartelijkst en is er een heerlijke serre waar de thee geserveerd werd bij aankomst, maar ook de volgende dag toen we terugkwamen van de wandeling. Tevens is er een droogruimte waar eventuele natte wandelkleding goed gedroogd kan worden. Kortom; een uitstekend adres met keurige kamers, hartelijke gastvrouw en gastheer en een pick-up en drop-off service; je wordt naar het beginpunt van een etappe van de west highlandway gebracht en ook opgehaald. Zeker fijn, omdat er in Inveroran, naast de camping, maar slecht 1 overnachtingsadres is, 1 hotel met 8 kamers. Dit adres in Tyndrum kunnen we van harte aanbevelen!

Gereisd Met partner in juni 2011

Een uitstekend B&B!

Henriette
6-7-2011

Een uitstekend B&B waar de ontvangst met thee hartelijk was. De kamer was zeer ruim en de badkamer zag er voortreffelijk uit. Het ontbijt was prima en we hebben er ook 1 avond gedineerd en de Scottisch pie smaakte prima! Zeer aardige gastheer en vrouw en de pick-up en drop-off service tijdens de West Highalnd Way was heerlijk! Het guesthouse zag er schoon uit, deeetzaal was ruim opgezet en een aparte lounge ruimte met mooi uitzicht was ook aanwezig. Kortom;we kunnen dit guesthouse van harte aanbevelen, zeker voor West Highland way wandelaars!

Gereisd Met partner in juni 2011

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Glengarry House in Tyndrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Glengarry House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.