Sorteren

Reviews over Tongue

Stop met zoeken, dit is het!

Joeentmie
    2-4-2015

Dit hotel is een absolute must voor iedereen die in die streek wil overnachten! Dit hotel ademt aan alle kanten uit wat je er wil verwachten! Mensen die zeiken over geen internet zijn op de verkeerde plaats. Dit is Schotland zoals het hoort te zijn! Je kon kiezen uit het exclusieve restaurant in het hotel of het wat meer gangbare restaurant dat onder het hotel aan de achterkant zit. De kwaliteit van het eten is gewoon erg goed! De service en vriendelijkheid zijn een toonbeeld van de Schotse gastvrijheid! Ik zou mijn vakantie over doen, alleen maar om hier nog een keer te kunnen verblijven.

Super hotel

Prummie
    10-9-2011

Dit hotel heeft heel veel charme en je kunt er heerlijk eten, zowel in de pub als in het restaurant. In het dorp is niet veel te beleven, maar het gaat om de hele omgeving en die is schitterend. We hadden een ruime kamer en badkamer en hebben hier 2 heerlijke nachten verbleven. Prima ontbijt met lokaal gemaakte jam, etc.

Rust, reinheid en regelmaat

houtie
    9-8-2011

Dit hotel ademt een sfeer uit van rust. Gastvrijheid zonder opdringerigheid. Schone, gezellige kamer. In de buurt is niet veel te doen, maar dat is bij zo'n hotel ook niet nodig!Leuke Pub erbij, waar je fish&chips kan eten zonder het een vette hap te noemen. In het restaurant is het eten keurig verzorgd met gestoomde verse groenten en aardappel erbij.

Heerlijk hotel

Ellen
    2-8-2011

Een heel fijn hotel, met zeer vriendelijk personeel, fijne kamer en badkamer. Het eten was echt lekker en de service geweldig. Ligt mooi aan de Kyle of Tongue met achter zich Ben Loyal en Ben Hope. Het plaatsje ligt wel afgelegen maar je krijgt er een heel hartelijk welkom.

Mooi hotel

margretje
    16-8-2010

Zeer vriendelijk en attent personeel. Heerlijke DE cappucino!!! Mooie kamer met nette badkamer. Hotel ligt wel erg afgelegen, maar is wel een goeie plek om naar John o Groats te rijden. Gegeten in het hotel was niet echt een succes, maar misschien het verkeerde gekozen. We goed gegeten in de bar die bij het hotel hoort. Daar kun je lekker rustig poolen en darten.

Tongue scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews