Tobermory - Isle of Mull

Reviews over Tobermory - Isle of Mull

Fijn Hotel

I.Ouwehand,
    20-10-2011

Het Tobermory hotel is gesitueerd in een rij oude vissershuisjes, aan de bekende haven van Tobermory. Vanuit de kamer kijk je over het haventje en de destilleerderij. De ontvangst was allervriendelijkst. De kamer was netjes, schoon en gezellig ingericht, wel wat aan de krappe kant. Het restaurant is prima, lekker eten, houd rekening met de enorme porties, maar wel wat aan de dure kant, vergeleken met andere gelegenheden in Tobermory. Het restaurant heeft maar een zeer bepekt aantal tafels, dus vooraf reserveren is aan te bevelen, ook voor hotelgasten. Sfeervol familiehotel, wij willen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in september 2011

Op en top Schots ! Prima !!!

willy,
    16-8-2011

Failte Guest House in Tobermory op het Schotse eiland Mull is een prima locatie voor wij dit eiland wil verkennen. Vanuit de diningroom heb je uitzicht op het haventje van Tobermory(zie foto's). Zowel kamers als eten zijn uitstekend. Niets op aan te merken. En bovendien..een van de gezelligste pubs van heel Schotland ligt enkele deuren verder in dezelfde straat. Wat houdt je nog tegen ?

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Prachtig

peter,
    20-1-2010

Het hotel kijkt over Tovermory, haven en de baai uit. De binnenkant oogt chique en toch gezellig. Je voelt je er thuis. Mooie kamers en goed eten.

Helaas heeft het hotel de laatste jaren diverse keren gewisseld van eigenaar.

Geen idee of de kwaliteit is gebleven.

Gereisd met partner in april 2001

Eenvoudig maar oke

Jolanda,
    15-10-2009

The Bellachroy Inn is naar eigen zeggen de oudste Inn op Mull. Wij vonden het een prima plek om te verblijven en de eigenaresse is een hele behulpzame en lieve vrouw. De inrichting (met name van de kamers en de ontbijtzaal) is echter dringend aan vervanging toe. 't Is er allemaal een beetje smoezelig en de bedden zijn keihard. Het restaurant is gezellig en het eten is er goed (veel verse zeevruchten voor wie wil). De naastgelegen bar is gezellig en ook in trek bij de "locals", die vervolgens een feestje onder je slaapkamerraam bouwen omdat er binnen niet gerookt mag worden. 't Is sowieso een zeer gehorig gebouw. Het ontbijt is karig als je niet van een "cooked breakfast" houdt. Iets anders kiezen is niet mogelijk, mede doordat het eiland bevoorraad wordt vanaf het vasteland misschien?

Gereisd met partner in september 2009
Tobermory - Isle of Mull scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews