Hotel Ardanaiseig

We hebben een aantal aanbieders voor Ardanaiseig voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Ardanaiseig in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

2006

Fantastisch schots kasteeltje dat afgelegen ligt aan de oevers van Loch Awe.

Pro's:

1. Een van de beste keukens van Schotland(michelinster niveau).

2. Sprookjesachtige ligging. Hotel is door Conde Nast uitgeroepen tot een van 20 meest romantische hotels ter wereld

3. Stijlvolle kamers(ongeveer 12) met soms hemelbedden

Con's:

1. Niet goedkoop

2. 2 uur rijden van dichtsbijzijnde luchthaven(Glasgow).

Voor een romantisch (long)weekend een van de mooiste plekjes van Europa.

2005

Een zeer idyllisch gelegen hotel aan het einde van een 4 kilomter lange laan. Een kruising tussen een statig landhuis en een kasteeltje. Een zeer uitmuntende keuken. Echt zoals je Schotland voorstelt. Ik ga er zeker nog eens terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ardanaiseig in Taynuilt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ardanaiseig zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ardanaiseig scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.