Hotel North West Castle

We hebben een aantal aanbieders voor North West Castle voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel North West Castle in het Nederlands

Uitstekend

Rinus
9-6-2012

Uitstekend hotel gelegen aan het haventje van Stranrear, het is opgetrokken in kasteelstijl en heeft een dito inrichting, het hotel is zijn vier sterren dubbel en dwars waard, prima kamer, vriendelijk personeel met goede service, gezellige bar en exellent voedsel.

Gereisd Met vrienden in mei 2012

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBinnenzwembad, Verwarmd

• EntertainmentCasino
  • Overige servicesKrant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel North West Castle in Stranraer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel North West Castle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.