Hotel King Robert

Hotel King Robert

5 reviews over Hotel King Robert in het Nederlands

Never again

Bob, 29-12-2013

Een zeer gedateerd hotel. Meublilair in 50 jaar niet vernieuwd. Kamers waren vies, spinnewebben, gordijn op half zeven en kapotte wasbak. Eten was weer wel goed, maar dat is dan ook het enige positieve wat ik kan verzinnen over dit hotel.

Gemoedelijke sfeer

Jelley B, 3-8-2012

prima hotel, gezellige sfeer, op loopafstand van het centrum van Stirling, vlakbij het historische Bannockburnfield.

Eten was goed, mijn dochter en ik zijn vegetariër en we hebben nog nooit zo'n goede kart gehad.

Aardig hotel, vriendelijk personeel

moeder en dochter, 18-3-2012

Het hotel was netjes, schoon. Eten was goed. De bus naar het centrum stopt voor het hotel.

Top

Renee van Dooren, 19-6-2011

Heerlijk hotel, vriendelijk personeel, goed eten, mooie en nette kamers!

Een prima hotel met uitstekende service!

Henriette, 9-9-2010

We kwamen bij toeval hier terecht,omdat we een auto gehuurd hadden bij het verhuurbedrijf naast het hotel, maar daar niemand aanwezig was. Bleek gesloten wegens een feestdag, ondanks dat we wel een bevestiging hadden. Het hotel heeft alle hulp geboden om een oplossing te vinden, we kregen een grote pot koffie aangeboden met allerlei lekkere cakejes erbij en we konden zelfs nog sandwiches krijgen als we honger hadden. En dat terwijl we niet eens gast waren in dat hotel!

Uiteindelijk zat er niets anders op dan overnachten in Stirling en de volgende morgen de auto te halen, het sprak dus voor zich dat we hier in dit hotel bleven! Voor een leuke prijs gegeten in de bistro en de kamer was zeer ruim, met tv, koffie en thee faciliteiten, een ruime badkamer met bad. Alleen jammer dat het niet dichter bij het centrum van Stirling ligt, maar en rijden verschillende bussen, dus dat is geen groot probleem! Receptionisten en eigenaresse ; nogmaals bedankt voor al jullie hulp!

We hebben een aantal aanbieders voor King Robert voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel King Robert in Stirling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel King Robert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel King Robert scoort een 6 uit 10 op basis van 5 reviews.