Hotel Letterfinlay Lodge Hotel

Hotel Letterfinlay Lodge Hotel

8Fantastisch

Schotland, Schotland, Spean Bridge

Op vakantie geweest naar Letterfinlay Lodge Hotel?

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Letterfinlay Lodge Hotel voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

1 review over Hotel Letterfinlay Lodge Hotel

• 8B.Jongejan22-06-2009

prachtig gelegen en uitstekend eten!

Prachtig gelegen aan loch lochy, eten met uitzicht over het loch. prima koffie (bijzonder in schotland) en een privestrand met aanlegsteiger. Mogelijkheid tot het huren van een speedboot voor een tochtje op het loch. Prima uitvalsbasis voor allerlei bezienswaardigheden. Uitstekend eten en lekkere toetjes ! en een ruime aanbouw met zeer royale banken voor een predinner drink. let wel even op welke kamer je boekt. De meeste zijn prima, een aantal moet nog gemoderniseerd worden, wel schoon. En voor de ligging en het eten alleen al een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2009

0 tips over Hotel Letterfinlay Lodge Hotel