Bed and Breakfast Achnabobane Farmhouse

BedAndBreakfastWeer vandaag20°9°

We hebben een aantal aanbieders voor Achnabobane Farmhouse voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Achnabobane Farmhouse in het Nederlands

Leuke en vriendelijke accomodatie!

Esther en Maarten
25-5-2010

Goede en schone accomodatie, leuke ligging met uitzicht op Fort William. Kamers zijn ruim. en schoon, bedden liggen goed.

Ontbijt is super uitgebreid en lekker klaargemaakt, en ook is er mogelijkheid voor dineren.

Gastheer is erg vriendelijk en hartelijk met verhalen over Schotlandse geschiedenis en politiek. Je voelt je zeer welkom.

Rondom Red deers, kippen geiten, honden, katten enz. echt een farmstay!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Achnabobane Farmhouse in Spean Bridge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Achnabobane Farmhouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Achnabobane Farmhouse scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.