Reviews over Roy Bridge

Prachtige rustige plek

Ineke ,
    6-8-2015

Camping Bunroy Park is een fijne rustige camping, op een prachtige plek gelegen. Wij huurden een POD, een geweldig praktisch houten huisje, zo groot als een grote tent. Deze POD is ingericht met praktische bedden, een magnetron, een kleine cv en elektriciteit. Altijd droog en warm dus, en geen gedoe met tenten. Eigenaars zijn zeer vriendelijk en aardig, staan altijd klaar met raad en daad.

Wij waren in Roy Bridge omdat wij dit een fantastische plek vonden als uitvalsbasis voor trips in de prachtige Highlands. Zelfs in 1 dag naar het puntje van Skye heen en weer geweest, prima te doen!

Zeer aan te bevelen, Bunroy Park!

Geweldig !

Corne H,
    26-9-2014

Als aanvulling op de vorige pagina: We hebben fantastisch weer gehad, waardoor we iedere ochtend en avond op de veranda konden genieten van het fantastische uitzicht omringt door schapen en runderen om ons heen.

In de huurovereenkomst staat: Please close the gate. Dit is ook nodig anders heb je het vee in de tuin (of in huis).

Heerlijke onstpannen lodges op fijne locatie

Leon,
    15-8-2012

We huurden een lodge op dit park.

Lekker rustig gelegen, mooie omgeving.

Lodge beschikt over alle faciliteiten, incl dvd-speler en magnetron.

Hele vriendelijke ontvangst. Een schitterende plek als uitvalsbasis om de mooie omgeving te verkennen.

Camping erg leuk !

anja,
    11-8-2011

Een stacaravan op deze camping gehuurd via reisorganisatie. Bleek een 17 jaar oude caravan te zijn. Vloer in de keuken was van dien aard dat lopen hierop niet veilig was.

Fornuis deed het niet. Dankzij hulp van de sympathieke camping eigenaar werd het probleem opgelost. Wij kregen van hem het aanbod om volgend jaar in een zeer luxe stacaravan van hem onze vacantie te vieren. Reisorganisatie dus nooit weer !!

Nooit weer !!!!

jan,
    13-7-2011

Dit heeft niet betrekking op de camping (!) maar op de stacaravan die wij hadden gehuurd via Renee Caravans uit Roy Bridge. Voor deze stacaravan hadden wij een huur betaald die achteraf het niet waard was. Keukenvloer was van dien aard dat wij verwachten elk moment door de vloer te gaan. Fornuis deed het niet, ( Pitten waren erg vuil) Dankzij een vriendelijke campingeigenaar werd dit probleem toch nog opgelost. Een goede schoonmaak van de stacaravan zou ook geen luxe zijn. Dit dus nooit (!) weer.

Toch nog een lichtpunt, uitzicht vanuit deze caravan was werkelijk schitterend.

Roy Bridge scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews