Hotel Travelodge Glasgow Braehead

Laatste review

Ideaal voor een bezoek aan Glasgow

Harry Saalmink,
25-9-2009

Een hotel zonder poespas, maar met een goed bed en prima voorzieningen, zoals een groot, gratis verlicht parkeerterrein. Uitgebreid winkelcentrum dichtbij met o.a. diverse restaurants, voor bijv. een goedkoop ontbijt (scheelt een paar pond met het ontbijt in het hotel). Centrum vlot te bereiken, zowel per auto als per bus.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant
Parkeren mogelijk

1 review over Hotel Travelodge Glasgow Braehead in het Nederlands

Ideaal voor een bezoek aan Glasgow

Harry Saalmink
25-9-2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Travelodge Glasgow Braehead in Renfrew, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Travelodge Glasgow Braehead zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.