Hotel The Normandy

Anders

geen slecht hotel

michellebon68
6-7-2011

Het is wel een hotel voor toeristengroepen,maar de service is erg vriendelijk, het eten best goed, de kamertjes niet groot maar verzorgd.

doorgangshotel

Pauline en Eduard - Amstelveen -
3-7-2011

The Normandy is goed voor 1 nacht. Wij waren met een groep en moesten eten in een puur ongezellige stikbenauwde eetzaal. Het eten was slecht. 3 doperwten, 2 worteltjes en 3 taaie sperciebonen en een stuk droge vis.

Kleine kamer met smal bed. Douchekraan zat geen waterdruk op. klein straaltje.

2006

We zouden een hotel in Glasgow krijgen en dan zit je helemaal in Renfrew bij de luchthaven. Dat is jammer, want je kan niet even de stad in. Redelijk hotel, beetje ouderwetse kamers. Eten was redelijk, geen culinaire hoogstandjes.

We hebben een aantal aanbieders voor The Normandy voor je op een rij gezet:

De algemene indruk is goed, alleen kan het hotel zo langzamerhand wel een beetje onderhoud gebruiken.

De ligging is in de buurt van het vliegveld van Glasgow, zonder overigens last te hebben van geluid van stijgend en dalend vliegverkeer.

De service in het hotel heb ik als bijzonder goed ervaren. Niets dan lof.

We hebben een aantal aanbieders voor The Normandy voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Normandy in Renfrew, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Normandy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.