Reviews over Renfrew

Mooi Park

adejongzwolle
    26-6-2013

Wij verbleven hier begin juni 2013. Het is een redelijk ruim opgezet park met goede voorzieningen. Wij hadden een caravan met uitzicht, rechtstreeks geboekt (voordeliger dan via een touroperator). Prijs/kwaliteit is prima. De caravan was keurig schoon. Voor kinderen is er genoeg te doen. Uitstapjes zijn er in overvloed. Hou er wel rekening mee dat de prijzen van de ferry's naar de verschillende eilanden behoorlijk zijn.

geen slecht hotel

michellebon68
    6-7-2011

Het is wel een hotel voor toeristengroepen,maar de service is erg vriendelijk, het eten best goed, de kamertjes niet groot maar verzorgd.

Ideaal voor een bezoek aan Glasgow

Harry Saalmink
    25-9-2009

Een hotel zonder poespas, maar met een goed bed en prima voorzieningen, zoals een groot, gratis verlicht parkeerterrein. Uitgebreid winkelcentrum dichtbij met o.a. diverse restaurants, voor bijv. een goedkoop ontbijt (scheelt een paar pond met het ontbijt in het hotel). Centrum vlot te bereiken, zowel per auto als per bus.

Het park is gesitueerd op een heuvel met prachtig uitzicht

Desiree de Jong
    30-7-2007

Het park is gesitueerd op een heuvel met prachtig uitzicht over de Firth of Clyde. Mooie omgeving.

De stacaravan die wij troffen was echter oud en de schoonmaak niet goed bijgehouden. Wat echter het meest tegenviel waren de enorm slechte matrassen. Die zouden nodig vervangen moeten worden door wat beters.

Deze beoordeling over de stacaravan betreft natuurlijk alleen het oudere exemplaar dat wij getroffen hebben. Wellicht zijn vele andere stacaravans in betere staat.

De locatie van het park is op zich prachtig. Weinig Nederlanders, veel mensen uit Groot-Brittannie zelf. Leuk!

De algemene indruk is goed, alleen kan het hotel zo wel is

Maurits Vermeulen
    17-7-2006

De algemene indruk is goed, alleen kan het hotel zo langzamerhand wel een beetje onderhoud gebruiken.

De ligging is in de buurt van het vliegveld van Glasgow, zonder overigens last te hebben van geluid van stijgend en dalend vliegverkeer.

De service in het hotel heb ik als bijzonder goed ervaren. Niets dan lof.

Renfrew scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews