Hotel Parkstone

HotelKleine hotelsWeer vandaag15°8°
Hotel Parkstone

We hebben een aantal aanbieders voor Parkstone voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Parkstone in het Nederlands

Met vrienden

De mooiste zonsondergang, gezellig hotel

Motorblaadje
1-9-2010

Het hotel heeft misschien wel de beste ligging van Prestwick.

Het is een vriendelijk family-run hotel, men is zeer service gericht en doe er alles aan om de mensen zich thuis te laten voelen.

Onze boot uit Ierland had vertraging, men heeft toen speciaal voor ons de keuken open gehouden tot wij er waren.

Het eten was super, en er zijn div soorten schots bier.

Het is er gezellig,en het uitzicht is super over zee, inclusief adembenemende zonsondergang.

Als enige kritiek punt zijn de matrassen te noemen, de boven laag is erg dun, waar door de veren te voelen zijn en het vooral in het voorjaar kan erg het fris zijn.

Preswick zelf is voornamelijk GOLF.

De aankomst is aan de achterkant van het hotel, eigen parkeerplaats.

We komen hier zeker een keer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkstone in Prestwick, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkstone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.