Hotel Adamton House

Hotel Adamton House

3.9Onvoldoende

Schotland, Schotland, Prestwick

Op vakantie geweest naar Adamton House?

3.9Onvoldoende

5 reviews over Hotel Adamton House

• 2018
    4anoniem19-05-2018

nooit meer

Kamers leken wel gevangeniscellen, food was koud wat warm had moeten zijn, buffet werd niet aangevuld, te weinig plaatsen gereserveerd voor onze groep

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

6D. de Ruiter06-09-2016

Hier valt veel te verbeteren

Een doolhof van gangen, bar ver weg van een van de eetzalen. 1 lift voor 3 a 4 personen met koffer. Net aan loopruimte naast bed. Geen stoelen op kamer Buffet ontbijt en diner. Goed maar er wordt niet op tijd aangevuld. Tijdens diner moest er ruimte worden gemaakt voor de volgende groep. Sommige mensen zaten nog te eten! Op een gegeven moment waren borden op bij het buffet. Er werd door iemand uit onze groep om gevraagd in de keuken. Zijn taal tegen ons was rond uit onbehoorlijk. ! mannetje achter de tap waar je het drinken moest halen voor het eten ( Ook toen er 5 bussen tegelijk binnen kwamen) Lange rijen en tijdens het eten haalden je daarom niet nog een keer. WIFI ? hahaha . Het was er wel maar niemand kon verbinding krijgen. Ook niet nadat we een week later terug kwamen vanuit een ander hotel. Excuus wat aan ander gasten ( niet onze groep) gemaakt werd was dat er vandaag een storing was. Ik stond ook bij de receptie toen ik dat opving.

• 5Lies Baars05-09-2016

Nooit meer

Het personeel wist niets. Er werd nergens uitleg over gegeven zodat een hele groep Japanners met hun koffers in het restaurant stond terwijl de ingang naar hun kamers naast de desk in de lobby was. Het buffet werd steeds minder maar het ergste waren de kamers. Heel erg klein en de bedden met harde springveren model twijfelaar. Wij pasten er nauwelijks in en deden geen oog dicht. Hoorden dat de eenpersoonsbedden wel goed waren dus tip, vraag 2 eenpersoonsbedden. Ook de locatie was niet je dat. In the middle of nowhere.

• 2engeland-fan22-08-2016

Vreselijk

In augustus totaal 4 nachten verbleven. Een smerige kamer: vochtplekken, schimmel, stof e.d. Eten een chaos door veel te veel gasten, lauw eten, vies serviesgoed, Een slecht onderhouden hotel. Op de foto's alles mooi, maar schijn bedriegt. Personeel nooit een glimlach op het gezicht.

• 2Tamsin19-08-2016

Nooit meer!

Wij zijn hier geweest met touroperator. Hotel lijkt op de foto heel wat maar is in feite een toeristenschuur op een perceel ver van de bewoonde wereld. Je moet of 1,5 uur lopen om in het nabijgelegen stadje te komen of een taxi nemen. Veel te kleine bar voor zoveel gasten en de overige ruimten nodigen niet uit om te gaan zitten want overal gasten en het entertainment dat bestaat uit Bingo of een oude knarren band nodigt ook niet uit. Kamers zijn redelijk netjes en daar is ook alles mee gezegd. Dineren kun je tussen 18 en 20 uur en als je dan om 19.30 uur aan tafel mag vindt je resten wat voor eten moet doorgaan (diepvries en blikvoer) die al geruime tijd in het buffet staan. Het eten is aangekoekt, uitgedroogd, pasta is pap geworden en daar mag je dan van eten mits je een schoon bord en bestek kan vinden en je schoenen nog los krijgt van de vloer (zo vies is die). Nagerechten zijn al opgegeten door de vorige groepen en er wordt niets bijgevuld. Het ontbijt is net zo sneu. Vragen voor opscheplepels, wachten op koffie en thee, wachten op nieuwe aanvoer van etenswaren. We verbleven hier 4 nachten en dat waren er 4 teveel.

Gereisd met partner in juni 2016

Hotel Adamton House info