Hotel Rosedale

7.7Goed

Schotland, Schotland, Portree (Isle of Skye)

7.7Goed

10 reviews over Hotel Rosedale

• 8Jessy Kiewiet28-05-2012

Prima hotel met fantastisch eten!

De kamer voor de 1 e nacht was heel erg klein met een een bes van 1.40 en dat was erg smal voor twee stevige mensen. De volgende dag kregen we in een ander gebouw een twin room. Mooie ruime kamer met een echte badkamer en twee ruime bedden. We hebben twee keer in het hotel gegeten. De Plater for Two is een echte aanrader.

Gereisd met partner in mei 2012

• 8Ellen30-11-2011

mooi gelegen

Ook wij hebben dit hotel 2 nachten aangedaan tijdens onze rondreis. Werden ontvangen met whiskey of sherry en begeleid naar onze kamer die aan het eind van de doodlopende straat aan de haven in een apart huis lag. Voor ons geen doolhofgangetjes en trapjes. Gewoon op de begane grond met parkeerplaats voor de deur wat hier wel een luxe was. We hebben niet in het hotel gedineerd maar in een van de restaurantjes aan de haven. Het ontbijt wel in het hotel. Hiervoor moesten we wel door het doolhof van gangetjes maar het restaurant was knus en het ontbijt goed.

Gereisd met partner in juli 2011

• 7Prummie10-09-2011

Aan het mooie haventje van Portree

Dit hotel is mooi en centraal gelegen, zowel centraal in Portree als centraal op het Isle of Skye. We hadden wel een beetje een achteraf kamertje. Zowel door allerlei kruip-door gangetjes in het hotel, het was nl een zolderkamer, waarbij je goed op je hoofd moest letten. De ambiance op de kamer was wel leuk, maar ik denk dat ze mooiere kamers hebben. Wel wat lawaaierige omgeving, doordat hier 's avonds en 's nachts (wij waren er in het weekend) wel veel lawaai buiten is. Ontbijt was ok.

Gereisd met partner in juli 2011

• 9janneke20-08-2011

geweldig eten,service++,prima ligging

Dus hier kun je echt naar toe. Wij waren hier in het kader van een vai Buro Britain geboekte rondreis 2 nachten: geweldig. Prima om te wandelen, kastelen te zien, autotochtjes te maken, wij berveelden ons nimmer. Het eten was geweldig: wat een krabben en kreeften, bijna iedereen nam dat in het volgeboekte reatuarant, 2 zittingen achter elkaar. Dat bewijst hoe goed het eten is....

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8houtie09-08-2011

Gastvrij, schoon

Omdat ze misschien bepaalde service niet aanbieden maar twee sterren? Dit hotel verdient meer. Kleine, leuk ingerichte kamer, nette badkamer, aan de haven van Portree. Welkom met een whisky of een sherry! Je wordt netjes naar je kamer gebracht. In het restaurant (wat door iemand anders gerund wordt) kun je goed eten met uitzicht op de haven! Geen luxe fratsen. Als je voor elf uur naar bed gaat zou je wat langslopende mensen kunnen horen praten, maar na elven is het helemaal rustig.

Gereisd met partner in januari 2011

• 8margretje06-10-2010

Mooi hotel aan de haven van Portree

Mooi gerenoveerd hotel aan de haven van Portree, mooie kamers en ruime nette badkamer met inloopdouche. Ontvangen met een glaasje whiskey!!! Erg vriendelijk personeel, we hadden een probleempje met de lcd-tv maar dat werd direct( om 21.00) opgelost. Ontbijt was een beetje karig maar wel lekker. Enige minpuntje is dat er weinig parkeerruimte is. Boattrip Stardust is aanrader, voor 15 euro pp ga je in een bootje op zoek naar een grote zee arend. Enthousiast mannetje van 1 meter die geintjes en grapjes maakt op zee. Supermarktje vlakbij, leuke winkeltjes en restaurantjes. 2 nachten verbleven

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8mayco16-05-2010

als rustplaats okay

Werden goed ontvangen met een glas whisky, hotel zelf ligt mooi met uitzicht op de baai , de kamer is goed , ontbijt prima. verder is er geen sfeer in het hotel , wel een bar maar dat is meer een huiskamer met een bar erin.

Gereisd met vrienden in april 2010

• 8Marieke12-11-2009

Lief hotel, aardig personeel

We hebben hier twee prima nachten gehad. Skye is prachtig en Portree een leuk havenplaatsje met goede restaurants die helaas elke avond vol zaten (geen plek voor ons dus :-( ). Het personeel is erg behulpzaam en de kamers zien er verzorgd en sfeervol uit. Het is wel een kruipdoor sluipdoor hotel met trappetjes en smalle gangen. Juist door de inrichting van de kamer maakt dit het ruimschoots goed! We konden niet eten in het hotel, aangezien er geen kok was. Het ontbijt was erg goed, ruime keus en smaakvol.

Gereisd met partner in juni 2009

• 7Arnold Kokshoorn12-09-2008

Goed hotel, goede service en heel goed eten

Wij hebben hier twee nachten gelogeerd tijdens onze rondreis door Schotland eind juli van dit jaar. IK had i.v.m. met de verjaardag van mijn vrouw champagne en bloemen besteld en dit was allemaal keurig geregeld. De kamers waren goed alsmede het eten. Klantvriendelijk personeel. IK kan dit hotel iedereen aanbevelen en ik spreek ook namens mijn vrouw.

Groet

Arnold Kokshoorn

Gereisd met partner in juli 2008

• 6joke09-12-2007

niet echt een geweldig hotel, de omgeving op het schiereiland is erg mooi.

Gereisd met partner in september 2007

Hotel Rosedale info