Vakantiepark Lochend Chalets

fantastisch

geels
3-6-2018
  • Onderkomen9

Heerlijke plek om tot rust te komen.Centraal gelegen om vanuit Schotland te ontdekken. De eigenaren zijn vriendelijk en zeer behuplvaardig.

Janneke Meyburg
18-9-2017
  • Onderkomen9

Lochend chalets is een prima uitgangspunt voor vele leuke trips. In de buurt zijn leuke dorpjes, mooie wandelroutes en de High Lands. Lochend chalets is een prettig park gerund door een fijn stel mensen. De huisjes zijn meer dan compleet uitgerust, schoon en met fijne bedden. En de ligging aan het meer is fantastisch.

Victoria, Topher and Chris, Director, 19-9-2017
Thank you so much for taking the time to give us such a lovely review. We really enjoyed having you here and hope that we will see you again in the future.

Het is een heel mooi park met huisjes

Cathy van Elst
16-9-2017
  • Onderkomen9

De omgeving is heel mooi. Huisjes zijn schoon en alles is aanwezig. De eigenaren zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Het zal zeker niet de laatste keer zijn dat we er zijn geweest. Een aanbeveling.

Victoria., Director, 19-9-2017
Thank you for your kind words. We're so glad you enjoyed staying here and even better to hear you'd like to return. Haste ye back

Fantastisch vakantieparkje!

Nadine
23-10-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Wat een geweldig mooie plek. Wij zaten in het 10 persoons huisje, wat prachtig uitzicht op de schapen had. Het huis heeft veel privacy. Van binnen ziet het er geweldig uit. De eigenaren zijn erg aardig. Het meer is prachtig. Er is een kleine speeltuin voor de kinderen. Enige minpuntje waren de erg harde 2p bedden. De 1p bedden waren beter.

Victoria., Director, 19-9-2017
Thank you so much for such an amazing review. We do understand that our fondness for orthopedic mattresses does not suit everyone and we are trailing new mattress right now! Hope we'll see you again in the future.

Eric en Margreet
23-6-2016
  • Onderkomen10

Heerlijke week gehad in Lochend Chalets. Knus, schoon huisje met prachtig uitzicht op meer. Veel bezienswaardigheden op rijafstand.

Victyoria., Director, 19-9-2017
Thank you for taking the time to give us such a good review. We're glad you enjoyed our central location to see the sights but also relaxing at Lochend itself.

Nathalie
18-9-2015
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Home from home! Het uitzicht is hier ongelofelijk mooi! Leuke plaatsen in de omgeving, callander, stirling en pitlockery zijn zeker aan te raden om te bezoeken voor een leuke dag uit. Ook stirling castle kun je je uren vermaken. Een week is eigenlijk te kort om alles van de omgeving en de natuur te bekijken.

Victoria., Director, 19-9-2017
Thank you so much for your wonderful review. It's great to hear how much you enjoyed staying and hopefully it means we'll see you again some day!

Super!

Sjg
31-7-2015
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Prachtige omgeving. Nette accommodatie, je moet alleen even zorgen dat je voldoende boodschappen mee neemt, dicht bijzijnde winkel is in Aberfoyle. Terwijl het in Nederland herfst leek hebben wij hier maar 2 slechte dagen gehad, dus niet altijd waar dat het in Schotland altijd regent 😉

wij hebben genoten van deze complete accommodatie met eigen wifi, prachtige omgeving en speeltoestel voor de kids en zullen hier ook zeker terug komen!

Victoria., Director, 19-9-2017
Hello! And thank you so much for such a wonderful review. Scottish weather can be surprising!! We're so glad you'd like to come and visit again so we'll look forward to welcoming you all back.

fijne plek

vd neut
14-5-2014
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Via de ferry geboekt en vonden het een zeer prettig verblijf. Alles is in het huis aanwezig. De keuken is compleet (schoon) en de eigen wifi is ook prettig. Buiten dat het uitzicht prachtig was, is ook de omgeving mooi. Binnen een uur in Glasgow en de reis naar de Hooglanden was goed te doen. Laat je niet weerhouden voor het links rijden, want Schotten houden hier rekening mee. Stirling castle en het William Wallance monument liggen om de hoek en het bezoeken waard. Wij gingen oa voor vissen, maar dat kan aan het gelegen Lake of Menteith alleen met vliegvissen. Op het park kan men een bootje krijgen en men kan hiervoor les in krijgen. Voor pike dus snoek kon bij het Lake of Vanacher. Bootje gehuurd bij John en fantastische dag gehad. Laat je niet leiden door de verhalen over het slechte weer..in een week een dag regen in de voorjaarsvakantie..in Nederland was het op dat moment slechter. De gastvrije Schotten, de restaurants, de reis met de boot is het een avontuur!

Victoria., Director, 19-9-2017
Thank you so much for taking the time to give us your lovely review. We do live in a fantastic location and you really got the best out of it it seems. We would love to welcome you back some day.

Prima weekje. Aanrader!

Jankees Schwiebbe
13-11-2013
  • Onderkomen8

Voor de 9e keer Schotland en 1e keer in de buurt van Loch Lomond. Prachtige omgeving met veel mogelijkheden voor activiteiten! Park is prima en ligt op een geweldige plek.

Victoria., Director, 19-9-2017
Thank you for taking time to give us a great review. Glad you enjoyed your stay in this part of the world. Haste ye back!

Geweldige locatie

Raffi
1-8-2013
  • Onderkomen9

We zijn hier een week geweest en vooral de locatie is geweldig. De directe omgeving is rustig, maar het is een prima plek om hier vanuit van alles te gaan ondernemen.

Het weer was ronduit prachtig, de kinderen (7 en 9) hebben zich hier erg goed vermaakt en veel gezwommen in het warme ondiepe water.

We hebben gelogeerd in de Pine Lodge en alle voorzieningen waren aanwezig.

Victoria., Director, 19-9-2017
Appreciate that it was a long time ago! But I wanted you to know that we really appreciate you sharing your thoughts in a review. Be great to see you back in Scotland some day! We are putting a wood burning stove in the Pine Lodge this year! Nice for the wintery weather when it's too chilly to swim!

We hebben een aantal aanbieders voor Lochend Chalets voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Lochend Chalets in Port of Menteith, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Lochend Chalets zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.