Bed and Breakfast Pitcullen Guest House

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag16°5°

We hebben een aantal aanbieders voor Pitcullen Guest House voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Pitcullen Guest House in het Nederlands

Super!

M. Vlasblom
3-5-2017

Wat een gastvrij B&B was dit! We hebben hier lekker gegeten. We kregen tips van de gastheer over de stad, waar we lekker konden eten en welke punten we echt niet mochten missen op onze weg naar het volgende B&B. We kregen deze tips mee op papier. Deze tips waren echt super, we hebben er veel aan gehad. Verder was de kamer goed schoon. Een aanrader voor als je op doortocht bent in Schotland!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Pitcullen Guest House in Perth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Pitcullen Guest House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.