Reviews over Penicuik

Een plek waar je tot rust komt !

Dirk Roegiers,
    9-9-2010

Peggyslea Farm (paardenmanege)is een ideale uitvalsbasis om Edinburgh te bezoeken ! Je kan er met de auto naar de Park&Ride rijden en vandaar de bus nemen naar de drukke, maar mooie stad !

Het is een vrij recente B&B en dat merk je. De kamers (en badkamers) zijn heel ruim en voorzien van alle comfort (o.a. thee-en koffiefaciliteiten). 's Avonds kies je uit een uitgebreide kaart wat je als ontbijt wil, op die manier geen lange wachttijden ! Mevr. Noble helpt je bij het zoeken naar eetgelegenheden in de buurt.

Verborgen paradijs

Peter,
    20-5-2010

Het betreft een oude nog werkende schapenboerderij. In de boerderij is een drietal appartementen gemaakt, volledig in authenieke stijl aan de buitenkant (op het oog wat morsig) maar van binnen zijn de appartementen nieuw, prima onderhouden, schoon, superluxe en volledig ingericht. Voorzien van alle gemakken en leuke details. Beddengoed en handdoeken zijn in ruime mate aanwezig. Wasmachine en wasdroger, vaatwasser, keramische kookplaat, volledige oven, TV, DVD, CD, WiFi en een prima gezellige houtkachel. Vloerverwarming in alle ruimten. De eigenaren laten je volledig met rust maar zijn in geval van vragen of nood altijd in de buurt. Vanuit het huisje wandel je zo de 'bergen' in. De boerderij ligt volledig afgelegen. Het weggetje er naartoe (ong. 1 km) zorgt ervoor, dat je van niemand (over)last hebt. Echt een verborgen paradijs voor rustzoekers, wandelaars en natuurliefhebbers. Hoewel de dieren een paradijs voor kinderen betekenen is het wat de veilgheid niet echt op kinderen ingesteld.