Hotel Queens

Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag6°4°
Hotel Queens

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Queens voor je op een rij gezet:

Laatste review

veel te duur, wij komen hier nooit meer

fam. met 4 kinderen,
22-5-2009

Aan de voorkant zie dit hotel er heel mooi uit, maar de achterkant en het uitzicht zijn minder mooi, Kamers in apart gebouw achter in de tuin, heel gehorig, wanden lijken wel van karton

Zij zijn erg trots , dat de badkamer een bubbelbad heeft, en dat is dan ook het mooiste.

Omdat wij eerder vertrokken om de ferry te halen, was er geen ontbijt mogelijk. Wel voor betaald.

Kenmerken

1 review over Hotel Queens in het Nederlands

veel te duur, wij komen hier nooit meer

fam. met 4 kinderen
22-5-2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Queens in Oban, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Queens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.