Hotel Oban Caledonian ****

Matig

5 reviews over Hotel Oban Caledonian in het Nederlands

Voor ons nooit meer

Wim en Anja, 1-7-2016

Hotel is zeer oud en versleten. Gordijnen kapot, vloerbedekking kapot, raam wat niet op slot kan, versleten matrassen. Je ligt letterlijk op de veren. Bediening komt uit Oostbloklanden, ze zijn vriendelijk, maar je waant je niet in Schotland. Het hotel is niet gezellig, niet hygiënisch. Hoe komt dit hotel aan 4 sterren???? Onbegrijpelijk.

Als u via touroperator boekt, geven zij het uit handen aan andere touroperator. Die brengen je dan onder in dit soort hotels. Wees gewaarschuwd.

Prima hotel, centraal gelegen

Patricia, 26-8-2013

Hotel ligt centraal in Oban, mooi uitzicht vanaf de kamer. Badkamer was compleet nieuw. Personeel vriendelijk. Restaurant lekker gegeten. Ontbijt, geen lopend buffet, maar wordt uitgeserveerd. Voornamelijk keuze uit eieren en spek, had iets uitgebreider gemogen. Verder prima hotel in een schitterende omgeving.

Tegenvaller

I.Ouwehand, 13-10-2011

Vorig jaar ook in dit hotel geweest,van enig onderhoud is er sindsdien geen sprake geweest. Tapijt op in trappenhuis versleten. Kregen nu een kamer aan de achterkant aan drukke lawaaiige straat. Kamer was dringend aan opknapbeurt toe, meubels beschadigd/kapot. Luxaflex in badkamer krom en vol tandpasta spetters. Tv waarvan de helft van de kanalen het niet deed of op de verkeerdeplek zat. Zelfs het gasteninfo boek viel van ellende uit elkaar.

Keurig Hotel

I. Ouwehand, 29-9-2010

Het hotel ligt in het centrum van Oban, vlak bij het station en de ferry pier. Kamer was mooi en ruim. Schitterend uitzicht over de haven. Eten in het restaurant was prima en het ontbijt naar Schotse begrippen erg uitgebreid. Enige minpuntjes; buitenkant is aan likje verf toe en 's avonds op straat veel drukte, was nu geen bezwaar want koel en het raam kan dan dicht, maar ik kan mij voorstellen dat dit in de zomer vervelend is.

Wij kregen een prachtige ruime kamer aan de voorzijde van

teerl008@planet.nl, 12-3-2008

Wij kregen een prachtige ruime kamer aan de voorzijde van het hotel met een fantastisch uitzicht over de baai van Oban. Alles was netjes schoon. Het diner was prima en ook het ontbijt de volgende ochtend was geheel naar wens.

Een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Oban Caledonian voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oban Caledonian in Oban, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oban Caledonian zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Oban Caledonian scoort een 5.38 uit 10 op basis van 9 reviews.