Hotel Dungallan Country House

1 review over Hotel Dungallan Country House in het Nederlands

Echt Schots

Ivar
29-8-2014

Dungallan Country House is een typisch Schotse B&B. Je stapt zo het Schotse leven in. De kamers zijn netjes en prima, maar kenmerkend ingericht. Bloemengordijnen, frutsels en noem maar op.

Het ontbijt is prima Schots verzorgt.

Een prima B&B voor een nacht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dungallan Country House in Oban, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dungallan Country House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dungallan Country House scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.