Reviews over North Uist(Isle)

geweldig vissen met Jac en Caj!!!!

Wytze,
    9-7-2013

Deze b&b hadden we al in 2009 bezocht en was zo bevallen (hoewel de eigenaar een rare Brabandse snuiter is ;-) dat we besloten dit jaar (2013) terug te keren en wel voor 1 week (8nachten). De gastvrijheid en de lokatie waren weer zoals we ons konden herinneren: magnifico!!!

Schapen scheren, krabbenpoten eten, vissen op de zee/het loch met Jac en Caj: opbrengst makreel en pollack!! Dezelfde avond thuis gerookt en weggespoeld met veel wijn. Geweldige dagen gehad. We komen terug Jac (als je ons nog hebben wilt).

Geweldige ligging

Wytze,
    14-9-2009

We hebben in deze b&b 2 nachten geslapen. De ligging is uniek, zeker naar Hollandse begrippen met al zijn drukte: aan alle zijden van deze b&b een uitzicht tot in het oneindige ("elk raam een schilderij") en "geluidsoverlast" slechts afkomstig van bonte pieten en tureluurs (af en toe "verstoord"door schapengeblaat) en (hoe bestaat het) tijdens ons verblijf prachtig zomerweer.

Een onvergetelijk periode beleefd met gespotte zeearend en velduil. Gebadderd in een privébaai met wonderlijk genoeg heerlijk (zeker niet koud) water.

Daarbij is de Hollandse eigenaar Jac (en kinderen) een geweldig gastheer die je vanaf minuut 1 het idee geeft een "oude vriend" te zijn naar wiens komst hij al lang heeft uitgezien.

Kortom als je hier een keer geweest ben wil zeker ooit weer een keer terugkomen.

North Uist(Isle) scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews