Camping Nairn Lochloy Holiday Park

Camping Nairn Lochloy Holiday Park

7Goed

Schotland, Schotland, Nairn

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Nairn Lochloy Holiday Park?

7Goed

• 6.5Staat v/h sanitair
  • 7Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Nairn Lochloy Holiday Park voor je op een rij gezet:

• Sauna
Meer camping info

4 reviews over Camping Nairn Lochloy Holiday Park

• 7mar99918-09-2014

Duur commercieel stacaravan park bij Inverness.

Algemene indruk is een stacaravan "fabriek" zoals je wel vaker in GB aantreft. de locatie is prachtig gelegen aan een mooi schoon zand strand, waar het heerlijk vertoeven is. Dit maakt ontzettend veel goed! De stacaravan was bij aankomst zeer slecht schoongemaakt, schimmel in de vriezer, vieze wc, gasfornuis mmphh... De bedden zijn kort, zeker de 1 persoons. Zo lang zijn wij niet, slechts 1.78 max. We hebben contact gehad met de receptie en er werd meteen vriendelijk en voortvarend actie genomen en zoveel als mogelijk verbeterd. Wij wilden vakantie houden en hebben ons plezier niet door de schoonmaak issues laten vergallen. We hebben een heerlijke week gehad uiteindelijk op deze locatie. Volgende keer toch een iets minder massale manier van een week vakantie.De locatie is verder rustig gelegen. Aardig speeltuintje voor de kinderen. Zwembad op het park. Uitgebreide wandelmogelijkheden vanaf het park met onze hond.

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 8adejongzwolle26-06-2013

Aanrader

Als van de zee houdt en een niet al te groot park zoekt is dit prima. De caravan die wij hadden was ruim en heel schoon. Een prima uitvalsbasis voor trips naar het Noorden van Schotland. Prima ontvangst aan de receptie. De op het park aanwezige eetgelegenheid serveert uitstekende maaltijden tegen een redelijke prijs.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2013

• 6Lianne08-08-2012

Wat een gefeest hier ...

Als gezin met oudere kinderen is er voor ons een caravan uitgezocht voor de speeltuin. Hierdoor ook bij alle andere gelegenheden. Bij aankomst de spullen naar binnen en dan kom je erachter dat er een bed te weinig is. In de brochure staat toch echt, de tweede slaapkamer met twee éénpersoonsbedden. Deze bleek in de woonkamer te zijn, een uitklapbed. Ach we zijn toch niet vaak in de caravan te vinden zeiden we. Prima plek om Inverness te bezoeken, Falls of Shin (aanrader), Fort George, Spey Bay, Bowfiddle rock, Cawdor Castle enz. We verbleven hier in het weekend en er was volop feest in de bar en in de gokhallen. Hier hebben we van 'genoten' tot maar liefst twee uur 's nachts. Ja dat bed in de woonkamer is toch niet echt handig. Jammer genoeg moest er op bepaalde tijden worden gezwommen. Verder een leuke stadje, mooi strand vlakbij en gratis wifi bij de receptie!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 7R Bogerd06-07-2008

Leuk park

Het is een leuk park aan de zee (zandstrand) en vlak bij de haven het en plaatsje (loopafstand). Ze hebben een restaurant,afhaal snackbar, entertainment bar en een zwembad waar ze zwemsessies hebben van 50 minuten. Het is geen groot park, rond de 250 tot 300 caravans.

We zaten in een 2008 caravan die zeer ruim was en van alle gemakken voorzien oa. een vriezer en strijkplank.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Verwacht hier langs de kust geen bergen, daarvoor moet je toch wel een stuk het binnenland voor inrijden.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in juni 2008