Reviews over Nairn

Duur commercieel stacaravan park bij Inverness.

mar999
    18-9-2014

Algemene indruk is een stacaravan "fabriek" zoals je wel vaker in GB aantreft. de locatie is prachtig gelegen aan een mooi schoon zand strand, waar het heerlijk vertoeven is. Dit maakt ontzettend veel goed! De stacaravan was bij aankomst zeer slecht schoongemaakt, schimmel in de vriezer, vieze wc, gasfornuis mmphh... De bedden zijn kort, zeker de 1 persoons. Zo lang zijn wij niet, slechts 1.78 max. We hebben contact gehad met de receptie en er werd meteen vriendelijk en voortvarend actie genomen en zoveel als mogelijk verbeterd. Wij wilden vakantie houden en hebben ons plezier niet door de schoonmaak issues laten vergallen. We hebben een heerlijke week gehad uiteindelijk op deze locatie. Volgende keer toch een iets minder massale manier van een week vakantie.De locatie is verder rustig gelegen. Aardig speeltuintje voor de kinderen. Zwembad op het park. Uitgebreide wandelmogelijkheden vanaf het park met onze hond.

Aanrader

adejongzwolle
    26-6-2013

Als van de zee houdt en een niet al te groot park zoekt is dit prima. De caravan die wij hadden was ruim en heel schoon. Een prima uitvalsbasis voor trips naar het Noorden van Schotland. Prima ontvangst aan de receptie.

De op het park aanwezige eetgelegenheid serveert uitstekende maaltijden tegen een redelijke prijs.

Voor een keer was het goed

Guido
    21-5-2012

Ondanks het feit dat wij een 2-persoons kamer geboekt hadden, hebben we een familie kamer gekregen.

Internet is voor (ik meen) 3 GBP te beschikbaar.

Het ontbijt is zoals in alle hotels die wij gehad hebben in Schotland goed genoeg. Het avond eten smaakt prima voor een goede prijs, helaas is de ambiance in het restaurant minder. Dit ook vooral door de lokale bevolking die aanwezig is in de enige pub van het dorp.

Wel hebben ze een leuk (weliswaar muf) speelhoekje voor kids. En buiten staat iets wat op een klimrek moet lijken.

Verder goede service en het personeel is betrokken. (Onze dochter was ziek en zij hebben de hele tijd geïnformeerd hoe het ging met haar)

Verder is in Auldearn inderdaad niets te doen.

Leuk park

R Bogerd
    6-7-2008

Het is een leuk park aan de zee (zandstrand) en vlak bij de haven het en plaatsje (loopafstand).

Ze hebben een restaurant,afhaal snackbar, entertainment bar en een zwembad waar ze zwemsessies hebben van 50 minuten. Het is geen groot park, rond de 250 tot 300 caravans.

We zaten in een 2008 caravan die zeer ruim was en van alle gemakken voorzien oa. een vriezer en strijkplank.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Verwacht hier langs de kust geen bergen, daarvoor moet je toch wel een stuk het binnenland voor inrijden.

goed hotel voor de doorreis eten was goed en eigenaar

Mike
    10-5-2008

goed hotel voor de doorreis eten was goed en eigenaar vriendelijk.

Nairn scoort een 7,2 uit 10, op basis van 6 reviews