Reviews over Motherwell

Prima Hotel

Bram
    13-6-2016

Een prima hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime kamer met een bureau, stoelen, tv, bankje, waterkoker met thee en koffie, fohn, badkamer met toilet, bad en douch in het bad. Gratis WIFI. Goed eten in buffetvorm.

Prima hotel voor een nachtje

Lin
    2-8-2009

Zoals je van een Express by HI-hotel mag verwachten is het op zich prima verzorgd. Door de ligging vrijwel direct aan de snelweg (afslag 5 van de M74) is het ook redelijk eenvoudig te vinden. De kamers zijn schoon en je kunt er door het tweepersoonsbankbed prima met twee (kleinere) kinderen op één kamer verblijven. Vreemd is wel dat je het bed voor de kinderen bij aankomst zelf op moet maken. Het continentaal ontbijt is goed, zij het wat karig als je in andere hotels het full Scottish breakfast gewend bent. Vlakbij het park (op loopafstand) ligt het M & D Themepark, een soort permanente kermis met behoorlijk veel attracties. Met kinderen erg leuk om wat verloren uurtjes door te brengen. En ook een bezoek aan het stadion van Celtic is vanaf hier goed te doen. Voor het centrum van Glasgow zou ik dit hotel overigens niet kiezen. En ook niet als je zoekt naar een hotel voor langer dan één nacht.