Vakantiehuis Cloncaird Castle Country Estate

Vakantiehuis

We hebben een aantal aanbieders voor Cloncaird Castle Country Estate voor je op een rij gezet:

Laatste review

Overgetelijk mooie locatie

B Schulte,
27-9-2018

De aankomst was echt vervelend. Je zou je telefonisch moeten melden wat wij dus ook keurig hebben gedaan. We konden naar de "double gate" rijden. Deze ging automatisch open. Vervolgens rijden we op het enorme landgoed rond zonder enige clue waar naartoe. We hebben ons getracht te melden volgens de beschrijving, maar er was niemand thuis. Ook de telefoon werd niet meer opgenomen. We vonden uiteindelijk de cottages en overal stak een sleutel in het slot. Maar welke was van ons?? Uiteindelijk hebben we geredeneerd dat een bepaalde cottage voor ons was, aangezien dat de enige 6 persoons was en wij met zijn vijven waren. De cottage was super de luxe en geweldig mooi afgewerkt. Maar niet heel schoon.... Dode insecten overal en de kruimels nog op tafel. Later vernamen wij dat de house keeper in het ziekenhuis lag, wellicht was dat de reden dat het allemaal zo vreemd ging. Wij hebben er alsnog een supervakantie gehad.

3 reviews over Vakantiehuis Cloncaird Castle Country Estate in het Nederlands

Overgetelijk mooie locatie

B Schulte,
27-9-2018

Fantastische accomodatie

Gerard
22-9-2016

Aantal cottages op een landgoed. (Verbouwd koetshuis bv). Allemaal luxe maar praktisch ingericht. Een echte aanrader.

schitterende plek

M. van der Grinten
7-9-2016

Dit kleinschalige vakantiepark ligt op een uitgestrekt landgoed rondom het romantische Cloncaird Castle. Negen rustieke cottages mooi ingericht.

Buro Scanbrit
Buro Scanbrit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Cloncaird Castle Country Estate in Maybole, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Cloncaird Castle Country Estate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.