Lochinver

Reviews over Lochinver

Wat een locatie!

Nico,
    1-7-2017

Mooie bungalows- goed geoutilleerd- met overweldigend uitzicht op het Loch.

Met 4 volwassenen voldoende ruimte.Keuken goed voorzien van apparatuur.

Fantastische omgeving en leuk dorp met diverse pubs en restaurants. Weinig toeristen.

De huurprijs is aan de forse kant.

Gereisd alleenreizend in juni 2017

Mooi uitzicht over wandelgebied en zee

cornel_spijkerboer,
    14-9-2015

Sanitair en kamers zijn schoon, koffie- en theefaciliteiten perfect geregeld. Schotse sfeer. Bij het ontbijt kan je per keer aangeven welke warme onderdelen je wenst van het typische Engelse ontbijt. Er is een prima lunchpakket beschikbaar. Natte schoenen kunnen bij de verwarming gezet worden. In de omgeving prachtig wandelen en 's avonds lopend naar het dorpje voor verschillende restaurants. Ook overdag leuke plek om koffie te drinken.

Bij mooi weer zou Ed een terras kunnen openen met uitzicht op zee. Nu is het uitzicht prachtig vanuit de zit-, eet- en slaapkamers.

Gereisd met vrienden in juni 2014

Fantastische plek

Bianca,
    5-7-2013

De bungalows liggen op een prachtige plek aan het water. 's avonds komen de herten grazen en wij hebben ook een otter gezien bij het eilandje. De bungalow is mooi ingericht en van alle gemakken voorzien. Bij aankomst staat er een lekkere doos bonbons voor je klaar en verse bloemen op tafel. Als je van rust en natuur houdt is dit de ultieme plek om je vakantie in Schotland door te brengen.

Gereisd met partner in juni 2013

Schotland zoals je verwacht

G.H.Grift,
    18-8-2012

Een heerlijk rustig park en de vorige beoordelingen zeggen alles .

Uitstekend schoon huisje , alleen de bank begint door te zitten. Prachtig uitzicht en een mooie omgeving en ook wel handig is dat in dit gebied alle noodzakelijke voorzieningen ( restaurant , benzinepomp , computercentrum en supermarkten ) op 10 minuten rijden zitten

De eigenaren doen echt hun best je de perfecte vakantie te doen beleven ( bloemen ,tips ,adviezen etc.) Echte aanrader !

Gereisd met partner in juli 2012

Schitterende plek

Erna,
    15-3-2011

Het park ligt wat afgelegen, maar wel op een schitterende plek. De omgeving is adembenemend. Er is genoeg te doen in de omgeving, maar een beetje goed weer is daarbij wel handig. Je gaat hier wel vooral naar toe om te genieten van de natuur. Handa Island vonden wij het meest bijzonder. Voor de kinderen is er vooral het water en het eilandje, maar voor een weekje was dat prima!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010
Lochinver scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews