Chalet Lochside Cottages

1 review over Chalet Lochside Cottages in het Nederlands

Naar ons zin gehad

Gordon
25-9-2016

Wij waren hier 7 overnachtigingen (3e bestemming van 3 van reis 'Graeme' van touroperator).

Wij kregen een smoezelig gevoel over de lodge/chalet: plakkend keukenzeil, doorgezakte stoelen (weliswaar snel gerepareerd). Misschien omdat het complex te koop stond?

Beheerder Angus lijkt drukker met nevenactiviteiten dan met het chaletpark zelf. Overigens een zeer aardige kerel; hij brengt je weg voor een wandeling, print routekaartjes voor je uit en je mag z'n wifi thuis gebruiken. De afwezigheid van wifi in het park is anno nu een groot minpunt.

Tip: zorg voor voldoende munten voor de energiemeter (zeker als je de verwarming gebruikt).

De boodschappen deden wij in het verderop gelegen Killin bij een "co-op". Een leuk plaatsje met fraaie stroomversnellingen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Lochside Cottages in Lochearnhead, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Lochside Cottages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Lochside Cottages scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.