Vakantiehuis Parkley Farm Holiday Cottages

1 review over Vakantiehuis Parkley Farm Holiday Cottages in het Nederlands

Ruime bungalows rustig gelegen

Sjak en Helen van Drunen
27-7-2009

We hebben twee weken doorgebracht in één van de bungalows, die zijn opgeleverd in 2008. Zeer compleet ingericht en goed geïsoleerd (en dus niet te duur om te verwarmen!). Vaatwasser, wasmachine/droger, goede bedden, flat screen TV en DVD, draadloos internet (gratis). Zeer centraal gelegen tussen Edinburgh en Glasgow en op 5 minuten rijden van de snelweg. Op zo'n 200 km van Newcastle ook prima vanuit Nederland te bereiken met de nachtboot. Aanrader!

Nadelen: omgeving is niet het echte "woeste" Schotland dat wij hoopten te vinden; hiervoor moet je in de Highlands zijn. En stroom via de meter is ook altijd spannend. Wij verbruikten in 2 weken £ 16,00 aan stroom maar dat is in de zomer als het niet koud is.

Tip: Station Linlithgow op 5 minuten rijden. In 20 minuten met de trein in hartje Edinburgh.

Tip: op 30 minuten rijden Roslyn Chapel (voor de liefhebbers van de Da Vinci Code)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Parkley Farm Holiday Cottages in Linlithgow , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Parkley Farm Holiday Cottages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.