Reviews over Leckmelm

Wij zijn net terug uit schotland we hebben leckmelm voor 2

Martin Astrid Michael en Bryan,
    10-8-2006

Wij zijn net terug uit schotland we hebben leckmelm Cambeltown cottages gezeten voor 2 weken en moet zeggen

het is eenvoudig maar goed kregen houtblokken erbij beetje groot maar een bijl bracht uitkomst dus branden maar

rust herten voor de deur bracht het geheel in juiste vakantiestemming.

Er was niets aan te merken op de schoonmaak want alles was er op milieuvriendelijke basis (kan centerparcs een voorbeeld aan nemen)

Sprak een voormalig bewoner die daar tot 1938 gewoond had Geweldig.

Het zijn eenvoudige nette, Schotse cottages

Jan en Henriëtte,
    8-10-2005

Het zijn eenvoudige nette, Schotse cottages. Alles is aanwezig en de service is prima! Evt. klachten worden direct en goed verholpen. De receptie is bij de boerderij. Verwacht geen luxe, maar wel erge knusse cottages. Vanuit Leckmelm kun je meerdere richtingen op om op verkenning te gaan door de Schotland. Het is een biologische boerderij en op woensdag worden de producten op de boerderij verkocht. In de directe omgeving kun je mooi wandelen, alleen wel rekening houden met een flinke klim, maar het uitzicht is geweldig! De verwarming zou maar 2 uur per dag aan zijn (centraal geregeld) buiten het seizoen, maar was veelvuldig aan en brandde prima. Ook de openhaard werkt goed en geeft veel warmte.

We hebben ons daar 2 weken prima vermaakt in een ongedwongen sfeer. Een prima accomodatie voor mensen die niet op luxe uit zijn, maar wel van comfort, rust en nostalgie houden.

Leckmelm scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews