Sorteren

Reviews over Langholm

Nieuwe eigenaren; gastvrij. Heerlijk eten!

myranda smeelen
    14-8-2012

Het hotel is sinds een paar weken overgenomen. Wij blij en wat een geluk, wij kregen twéé van de reeds opgeknapte hotelkamers. De badkamers van deze kamers waren opgeknapt en waren zeer schoon en dus nieuw. Net als de heerlijke bedden; nieuw. Ook beneden; de kleine huiskamerachtige ruimten opgeknapt en karakteristiek ingericht. Zeer verzorgd. De 2 sterren dienen zeker naar minimaal +3/4 sterren te worden verhoogd. Helemaal als het hele pand klaar is. Ook de gastheren; zeer gastvriendelijk en proberen je op allerlei manieren thuis te laten voelen en je van dienst te zijn. Zoals je van een goed hotel verwacht. Wij smulpapen hebben heerlijk gedineerd, goede wijn, verse groenten. Het ontbijt was deels buffet en deels geserveerd; naar keuze ei (gekookt, scrambeld), bonen, spek/ham. Wat je wenste kreeg je. De start van de eigenaren is niet eenvoudig,door een voorganger die het hotel verwaarloosde en het in zeer slechte staat achterliet.Wij hebben ook de oude kamers mogen zien; te rampzalig.

Langholm scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews