Hotel The New Lanark Mill

Kleine hotelsWeer vandaag8°3°
Hotel The New Lanark Mill
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor The New Lanark Mill voor je op een rij gezet:

25 reviews over Hotel The New Lanark Mill in het Nederlands

Het was daar geweldig

Johan Baas
27-1-2018

Je kan daar overnachten in een heerlijk modern hotel; maar je kan daar ook logeren in een zgn waterhouse.

Dat is het einde, je hoort daar het riviertje de Clyde voorbij kabbelen en dat ruisende geluid van dat riviertje is zo heerlijk rustgevend, echt een verademing.

Schitterende verbouwde textielfabriek

Rob en Lilian
1-5-2016

Mooie grote kamers met een fantastisch uitzicht over het dorp en de rivier Clyde. Prima restaurant, lounge en zwembad. New Lanark staat op de werelderfgoedlijst van Unesco.

In het Mill-restaurant kunt u heerlijk eten. Kortom een echte aanrader in een bijzondere omgeving.

perfecte locatie

clemens
27-7-2014

niet verwacht,eten super,goede kamer,een dorp wat goed gerenoveerd is,en je kunt er ook nog leuk wandelen

Fantastische plek!

Corry
15-10-2013

We waren hier slechts 1 nacht als onderdeel van onze mini rondreis. Wij denken dat een langer verblijf hier zeker de moeite is.

Dit is een bijzondere locatie. Heel het dorpje op de werelderfgoedlijst van de Unesco. Mooi ingerichte kamers, restaurant en lounge. Heerlijk gegeten. Ontbijt zou iets meer aandacht mogen krijgen.

Fantastisch hotel met prachtige kamers

Jessy Kiewiet
23-5-2012

Heel mooi hotel met hele grote kamers met mega King Size bedden.

Geweldig verblijf

Roel
29-8-2011

Wij verbleven in één van de z.g. Water Houses van het hotel, appartementen, die vrijwel in het water staan van de Clyde river. Een zeer ruim appartement met voldoende gelegenheid om zelf wat te kokkerellen. Het hotel is onderdeel van een complex van een voormalige katoenfabriek en heeft ook een aardig museum. In de plaats Lanark zelf is niet veel te beleven. Wij gebruikten het als uitvalsbasis naar de westkust, Glasgow, Linlithgow en Loch Lomond.

prima service

jjldejong
24-8-2011

bij aankomst bleek dat onze kamer niet meer beschikbaar was door de komst van een groep. Dit werd prima opgelost door de manager: na ons bezoek aan het museumdorp, mochten we van Sauna en Zwembad gebruikmaken, we kregen een maaltijd in het bar-restaurant, en uiteindelijk reden we 20 minuten terug richting Glasgow, waar een prima kamer gereserveerd was. Hulde dus

Mooi, ruim, nieuw

houtie
9-8-2011

Mooi gebouw, ruime kamers, schoon, eten in de bar was goed, leuk museum over de geschiedenis van New Lanark!

mooi gelegen zeer net hotel

ellen10_1
2-8-2011

1 overnachting gehad in dit mooi gelegen hotel. Vriendelijk en correct personeel, zuiver en mooie kamers met grote badkamer.

Prachtige plek voor dit hotel

Guus Annaert
26-6-2011

Goed hotel op unieke plaats en in historisch gebouw. Grote kamers en keurig ingericht. Zowel a la carte restaurant als cafe met eenvoudige maaltijden. Prima stek dus.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The New Lanark Mill in Lanark / New Lanark, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The New Lanark Mill zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.