Reviews over Lanark / New Lanark

Het was daar geweldig

Johan Baas
    27-1-2018

Je kan daar overnachten in een heerlijk modern hotel; maar je kan daar ook logeren in een zgn waterhouse.

Dat is het einde, je hoort daar het riviertje de Clyde voorbij kabbelen en dat ruisende geluid van dat riviertje is zo heerlijk rustgevend, echt een verademing.

Schitterende verbouwde textielfabriek

Rob en Lilian
    1-5-2016

Mooie grote kamers met een fantastisch uitzicht over het dorp en de rivier Clyde. Prima restaurant, lounge en zwembad. New Lanark staat op de werelderfgoedlijst van Unesco.

In het Mill-restaurant kunt u heerlijk eten. Kortom een echte aanrader in een bijzondere omgeving.

perfecte locatie

clemens
    27-7-2014

niet verwacht,eten super,goede kamer,een dorp wat goed gerenoveerd is,en je kunt er ook nog leuk wandelen

Fantastische plek!

Corry
    15-10-2013

We waren hier slechts 1 nacht als onderdeel van onze mini rondreis. Wij denken dat een langer verblijf hier zeker de moeite is.

Dit is een bijzondere locatie. Heel het dorpje op de werelderfgoedlijst van de Unesco. Mooi ingerichte kamers, restaurant en lounge. Heerlijk gegeten. Ontbijt zou iets meer aandacht mogen krijgen.

Goed gelegen tussen Glasgow en Edinburgh

Pascale
    21-8-2012

We verbleven er 2 nachten in augustus 2011. Margaret is een oudere dame, maar het welkom was hartelijk. Ze geeft enkel ontbijt, maar de tip voor het avondeten in de “Crown tavern” in Lanark is goud waard. De kamers zijn ruim, maar wat ouderwets. Er is wel een lavabo op de kamer, maar toilet en bad is in de badkamer en die is voor alle gasten. En dan kan het wel wat drummen worden. Ontbijt is verzorgd, maar wat beperkt.: ei, warme tomaten, champignons, worstjes... en corn flakes, toast met jam. Moeilijk te vinden, maar wel centraal voor dat deel van Schotland (ongeveer een uurtje naar zowel Glasgow als Edinburgh).

But overall we enjoyed our stay with Margaret.

Lanark / New Lanark scoort een 7,7 uit 10, op basis van 3 reviews