Lanark / New Lanark

Reviews over Lanark / New Lanark

Het was daar geweldig

Johan Baas,
    27-1-2018

Het ligt wat afgelegen, maar als je in de buurt van Lanark komt staat het heel goed aangegeven. Het hotel is een woord prima en je kan in plaats van het hotel ook kiezen voor de zgn waterhouses dat is ervaring apart. Het is gelegen direct aan de Clyde.

Gereisd met vrienden in mei 2016

De Lowlands zijn zo mooi!

Nathalie,
    29-9-2010

Lanarkshire is een prachtig stukje Lowlands. Prachtige omgeving waar je leuke wanelingen kunt maken langs interessante historische sites. Leuke tearooms met heerlijke menu's en waar alles kakelvers van het land komt. Glasgow en Edinburgh zijn vanaf hier beide een uurtje rijden, dus ook nog eens een prima uitvalsbasis en heel Schots; geen toerist gezien hier.

Gereisd met partner in augustus 2010

Mwah...

X. van der Knaap,
    29-8-2009

Historisch dorpje, waar te zien is hoe de industriële revolutie in z'n werk is gegaan. Althans, dat zou je daar moeten kunnen zien. Niet veel bijzonders en aparte toegangskosten voor alles. Veel trappen, niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009
Lanark / New Lanark scoort een 7,7 uit 10, op basis van 3 reviews