Hotel White Heathersterstersterster

9.5Fenomenaal

Schotland, Schotland, Kyleakin (Isle of Skye)

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar White Heather?

9.5Fenomenaal

Tonen op kaart

2 reviews over Hotel White Heather

• 10tineke20-01-2009

wil ieder jaar wel heen fantastisch.

wij zijn er geweest tijdens een familiegebeuren en alle lof! Ontzettend vriendelijke mensen niets was hun teveel goede kamers heerlijk onbijtbuffet.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• 9Annette Megaughin-Helder13-11-2008

Wat een vondst! Echt supergoed!

Gillian and Craig zijn echt heel gastvrij en een beter hotel kun je je niet wensen. Prima uitvalsbasis om Skye te verkennen. Het ontbijt is vers, goed en waar mogelijk biologisch en dus heel gezond.

Onze huwelijksgasten hadden het er zeer naar hun zin en Gillian en Craig deden hun uiterste best om het voor iedereen zo comfortable mogelijk te maken. Daarnaast geven ze graag veel info over de omgeving en zijn er prima mogelijkheden om je te vermaken als het echt plenst.

Een top hotel en zeer goed war voor je geld.

Gereisd met vrienden in juli 2005

0 tips over Hotel White Heather