Hotel The Cross at Kingussie

Hotel The Cross at Kingussie

Kleine hotelsWeer vandaag17°10°

We hebben een aantal aanbieders voor The Cross at Kingussie voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel The Cross at Kingussie in het Nederlands

Een gouden plek

Ivan
6-5-2010

Geen design hotel, de kamers doen vaag aan IKEA denken, maar liggen aan een klaterend beekje. Vriendelijk en competent personeel. Een FANTASTISCH diner. Altijd een diner boeken bij de kamer. Het restaurant schijnt vaak vol te zijn. Ontbijt was ook al zo top. Absolute aanrader.

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer

• Op het terreinTerras, Tuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden

• AdresTweed Mill Brae PH21 1LB(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Cross at Kingussie in Kingussie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Cross at Kingussie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.