Hotel The Coach House

1 review over Hotel The Coach House in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

Sylvia
28-2-2010

The Coach House Hotel in Killin is een gezellig familiehotel met sfeervolle, zeer schone en met zorg aangeklede kamers. Hier staat het "de klant naar de zin maken" nog hoog in het vaandel. Dit hotel verdient beslist meer sterren dan het nu heeft. Ook het traditionele Schotse ontbijt is in dit hotel bovengemiddeld goed. Groot pluspunt is de bijbehorende gezellige pub, waar bovendien de beste barmeals worden geserveerd die wij ooit in Schotland hebben gegeten. Van april tot eind oktober heeft de pub live muziek in de weekenden en in het laagseizoen is er ook regelmatig van alles te doen. Het hotel ligt centraal in een prachtige omgeving. Ideale uitvalsbasis voor wandelaars, fietsers, motorrijders en Schotland-liefhebbers in het algemeen. Wij zijn er al een keer of zes geweest en zijn nog lang niet uitgekeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Coach House in Killin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Coach House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Coach House scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.