Reviews over Killearn

Sfeervol hotel

Lianne,
    8-8-2012

Een hotel met sfeer. Ruime kamer en een ruime badkamer. Vanaf bed een mooi uitzicht over de bergen (dat moet net treffen). Vanwege de vakantietijd, dat neem ik aan, was er allemaal jong personeel. Ze wisten nog niet alles en er werd nogal vaak sorry gezegd. We hebben er ook heerlijk gegeten, al hebben we een dik uur op het eten moeten wachten na onze bestelling. Bij het ontbijt werd er ons niets uitgelegd. Dus zelf maar op onderzoek uit. Toen zaten we wel vol, bleek dat we nog konden bestellen vanaf een kaart! We zijn wel heel goed geholpen door een jongen die ons van alles heeft uitgelegd over Glasgow, erg leuk!

Schattig hotel

Marieke,
    12-11-2009

The Black Bull Hotel is een gezellig hotel, dat er van binnen verrassend en sfeervol uitziet. Mooie kleuren, prima kamers, goede bedden. Het eten is er heerlijk. De gastheer komt wat nors over maar is wel erg vriendelijk. Een aanrader! Het plaatsje zelf is ook leuk. Schotland is sowieso geweldig! Wie van natuur, rust en vriendelijke mensen houdt moet zeker een keer Schotland aandoen