Kenmore

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Kenmore

Reviews over Kenmore

• 7E.v.d.Laan21-02-2010

Slechte service hotel kenmore

In juli 2009 3 overnachtingen in het Kenmore Hotel gereserveerd voor 12/15-2-2010. Aangekomen in het hotel, bleek dat er helemaal geen reservering was!!!!! Ze hadden op dat moment nog wel 2 2pers.kamers vrij. Er was op 13-2 een bruiloft, dus hadden ze onze kamers 'nodig'. Dus zo stonden we op 'straat'. Onze vraag of ze dan een ander hotel voor ons konden regelen werd beantwoord met: NO, sorry. Geen telefoontje of wat dan ook! Gelukkig konden we onze reis-organisatie bereiken, alles voor- gelegd, vreemd! Maar wel de nacht in een ander hotel doorkunnen brengen.

• 8Omgeving

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 9Ellen14-11-2008

Geweldige natuur en mensen

We verbleven en het Kenmore Hotel. Goed eten, leuke bar en mooie ruime hotelkamers. Het hotel ligt aan Loch Tay. Als je deze helemaal afrijd kom je aan het eind bij een heel klein dorpje met een geweldige waterval midden door het dorp. Er is genoeg te zien in deze omgeving zoals ruines, kastelen, kerken en watervallen!!

• 9Cultuur
    • 9Omgeving

Gereisd met partner in september 2008

• 7Gaasbeek02-05-2008

Personeel erg vriendelijk, ontbijt typisch Schots, diner erg goed. Kamers erg gehorig en niet zo schoon. Kenmore zelf heel klein dorpje, weinig vertier/te doen. Afstand New Castle - Kenmore viel vies tegen.

• 4Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Omgeving

Gereisd met partner in mei 2008

• 8Monique22-10-2007

Kenmore is een klein plaatsje aan het Loch Tay, een hele mooie omgeving en heel vriendelijke mensen. Wij hebben in het Kenmore Hotel overnacht. Het personeel was zeer aardig en we hebben lekker gegeten, de kamers waren ook goed.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur