Camping John O'Groats

4 reviews over Camping John O'Groats in het Nederlands

Footferry naar Orkney Isles

Ben Terlinden
1-10-2017

Het is een camping aan het einde van de wereld waar vandaan je met een footferry naar de Orkney eilanden kunt varen. Veel afvaarten per dag. De camping zelf staat boven op een hoogte waar vandaan je een eiland voor de kust en bij mooi weer de Orkney eilanden kunt bezoeken. Er is een hotel en minstens 4 souvenirwinkels en een ijswinkel met zelf bereid ijs. Er is zelfs een kerstballenwinkel. Vanaf de camping kun je naar het meest noordelijk punt van Engeland rijden en wandelen langs de kust naar bijzonder gevormde kliffen. Supermarkt in Wick en Thurso. Let op in de A90 een helling van 13 %.

het einde van de wereld

huib schouten
19-8-2011

Simpel en eenvoudig. Een prachtig zicht op de Orkneys. Toiletgebouw is gedateerd maar zeker schoon. John o'Groats is overdag naar Schotse begrippen druk. Na het vertrek van de dagjesmensen is het uitgestorven en is er niets te koop. Een pub zit op enkele kilometers voor de camping. Zoek als kampeerder een plek aan de kustlijn. In de avonduren komen er veel campers of caravans die je het schitterende uitzicht kunenn ontnemen.

2007

Campingplatz mit Sicht auf die Orkneyinseln. Die Sanitäranlagen sind leider nicht mehr die besten, aber es ist noch annehmbar. Bar in ca 100m Entfernung. Da es nur wenige Plätze mit Strom gibt, ist es sinnvoll vorab zu buchen.

Het is een camping aan het einde van de wereld, met zicht op zee, richting de Orkney's. Staat continue een n-w krachtige wind. Geschikt voor vrijbuiters voor één of twee nachtjes en dan weer verder. Beheerster is een soort granny.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping John O'Groats in John O'Groats, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping John O'Groats zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping John O'Groats scoort een 7.11 uit 10 op basis van 4 reviews.