Reviews over Island of Rona

Heel bijzonder..

paulienvandeworp,
    22-9-2011

Het eiland Rona is een heel bijzondere (vakantie)bestemming.

Het eilandje is 9km2 en heeft maar 1 vaste bewoner: Bill Cowie de eiland manager.

Op Rona kun je, i.o.m. deze Bill, kamperen en ook zijn er 3 vakantiehuisjes te huur voor, in totaal, 10 gasten.

De huur van de huisjes varieert van plm. 350 eng. pnd p/w t/m plm. 600 eng. pnd p.w.

Er is geen vaste verbinding met de andere eilanden noch met het vaste land van Schotland.

Dus.... als je een huisje huurt moet je alles wat je nodig hebt mee nemen en leef je verder (een klein beetje want de huisjes zijn wel van alle gemakken voorzien) als Robinson Crusoe.

Ik vind dat je op Rona een fantastische vakantie kunt hebben.

Island of Rona scoort een 10 uit 10, op basis van 2 reviews