Reviews over Iona

Prima B.B

Ger,
    19-8-2014

Een eenvoudige maar nette en schone bed-breakfast. Ruime kamer met douche en toilet.vriendelijke mensen. Behoorlijk ontbijt. Zijn bereid om je van de ferry op te halen en te brengen. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Bij een nieuw bezoek aan iona, boek ik hier weer. Geen internet of email alleen

telefoon.

Prachtige plaats, uniek eiland

zalmneusje,
    24-3-2011

Iona is een prachtige rustige plek om tot bezinning te komen. Even uitwaaien en tot rust komen. Het ligt wel afgelegen en er is verder niet zo veel te doen. Met kinderen geen aanrader.

Een fantastische plek!

Jolanda,
    15-10-2009

Hotel St. Columba is een super plek om te verblijven op het mystieke en spirituele eiland Iona. Daar waar - zoals er geschreven wordt - de scheiding tussen hemel en aarde het dunst is. Het hotel is is prima, niet super de luxe of zo, maar gewoon prima. De kamers zijn schoon, de bedden heerlijk (uitzonderlijk voor Schotse begrippen) en de badkamer ook prima. Er is een woonkamer waar pelgrims op leeftijd zich verschansen achter de geraniums. Met uitzicht op zee, wat wil je nog meer. Alle eten is biologisch en wordt zoveel mogelijk geteeld in de tuin van het hotel. De gerechten zijn met veel aandacht en liefde bereid. Het hotel werkt samen met het Argyl hotel iets verderop, ook prima hebben wij begrepen. Samen spannen ze zich in om het milieu zo weinig mogelijk te belasten. Ga hier minimaal een paar nachten naar toe. Wij gaan de volgende keer minimaal een week, voor rust, ontspanning en stilte. Was het maar wat dichterbij...

Iona scoort een 8,6 uit 10, op basis van 5 reviews