Géén boekingskosten
/Schotland/Schotland/Inveruglas/Vakantieparken Inveruglas/Vakantiepark Loch Lomond Holiday Park

Loch Lomond Holiday Park

Vakantiepark
SchotlandSchotlandInveruglas

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Loch Lomond Holiday Park voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 16 reviews
+19/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 16 reviews
  • 6.8Activiteiten
  • 8.5Onderkomen

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

16 Reviews over Loch Lomond Holiday Park

• 6Gerrit06-07-2018

Onrustig, wel goed sanitair.

We stonden op de camping. Je mocht zelf geen plek uit kiezen maar werd ergens neer gezet. Veel onrust op de camping. De eigenaar doet daar zelf aan mee door telkens rond te rijden. Personeel heeft radio hard aan staan in de tractor en eigenaar staat er naast. Sanitair erg goed en goed onderhouden.

• 8Fam. van den Berg14-04-2018

We gaan zeker terug!

Mooie omgeving, alleen vonden we het moeilijk om een gevarieerde gezonde maaltijd op tafel te krijgen.

• 5Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 7Wessels31-07-2017

Viel toch wel tegen

Beschrijving in gids van de touroperator kwam helemaal niet overeen. Foto waarschijnlijk jaren geleden genomen! We hadden een stacaravan type A. Was schoon. Vraag me af waar je buiten kunt zitten bij mooi weer! Geen plek maar ook geen stoelen! Zelfs niet bij lodges. Vriendelijk personeel. Maak vooral een stop in Drumnadrochit om daar je boodschappen te doen want anders moet je weer helemaal terugrijden (ca. 40 minuten). Niets te beleven op het park.

• 7Onderkomen
  • 9M. Lampers01-05-2016

Rust, prachtige omgeving, centraal gelegen

Dit is een park voor rustzoekers. Aan Loch Lomond, mooi ingerichte lodges met veel privacy, eigen sauna en eigen bubbelbad, wat wil je nog meer... Toch ligt dit centraal gelegen. Glasgow, uurtje rijden, Edinburgh 2 uurtjes. Dit jaar zijn we voor het eerst naar Rosslyn Chapel geweest, de kerk uit de slotscene van de film de Da Vinci Code, echt de moeite waard, vlakbij Edinburgh in het plaatsje Roslin....Wij komen al jaren in Schotland en elke keer ontdekken we weer iets nieuws.....De natuur is overweldigend en de mensen ongelooflijk aardig en behulpzaam.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 7Annemiek28-07-2015

Leuk, klein opgezet park aan de loch. Mooi uitzicht. Stacaravan werd omschreven als 6 persoons maar dat lijkt me niet te doen. Schoon en nette caravan, bedden zeer klein. Met mooi weer is het beter vertoeven in deze omgeving dan met slecht weer maar dat heb je niet in de hand. Tarbet, Balloch en Glasgow zijn prima bereikbaar. Vanuit Tarbet met de cruise naar de overkant en een wandeling met de gidsen van de vogelbescherming is een aanrader, zeker met mooi weer. Let op de "midgets", zeer kleine, vervelende mugjes die vooral in bosrijke omgeving voorkomen. Neem echt insectenspray met deet mee in je tas!!

• 8Onderkomen
  • 10simoneenmarijke26-07-2015

Boven alle verwachtingen

De huisjes van dit park liggen schuin tegen een helling met allen uitzicht over Loch Lomond. Het is centraal gelegen voor uitstapjes .BV. Stirling Castle, Glasgow, Oban en Fort William. Cruise maken op het loch. Station in Tarbet, auto daar wegzetten en met de trein naar Glasgow, kaartjes kopen in de trein, makkelijker kan niet. Het huisje, Ben Lomond type B,was gloednieuw en van kunststof maar zag er uit als van hout. Winkeltje op het park klein maar toch compleet. Boodschappen deden wij in Balloch, ongeveer 30 km. 2 TV's, 2 toiletten, in de broodrooster zat nog niet één kruimeltje. Alles brandschoon. In het Loch kon je zwemmen , er was ook een strandje.

• 10Onderkomen
  • 8Jane18-06-2013

Super!

prachtige ligging, leuke huisjes, centrale omgeving om vanuit dagjes te plannen

• 8Onderkomen
  • 8a.scheurwater212-06-2011

Mooie plek aan het meer.

Goed ingerichte accommodatie, vriendelijke beheerder. Mooie omgeving.

• 8Il Quadrifoglio30-12-2009

Voor herhaling vatbaar

Onze laatste week in Scotland was in de luxe CLAN lodge van het Loch Lomond Holiday Park. Een keurige kleine camping direct aan het meer en qua natuur wellicht het allermooiste plekje. Maar wat een luxe lodge, zelfs een jakuzzi ontbrak niet. Twee badkamers, hemelbedden en een huiskamer, daar is Jan Doorzon nog jaloers op. Speelhal met biljart. Vriendelijke eigenaren. Het regende vijf van zeven dagen. Geen probleem. Onze inkopen deden we veelal op de rondritten rondom Loch Lomond of Loch Ness (Urqehardt), Inverness City (de zeeleeuwen) of westelijke ‘de stoomtrein used in Harry Potter’ of de ‘stones’. Er is zoveel te zien. In Glasgow zouden we ook maar ’n (hotel-) nacht blijven.

• 9Onderkomen
  • 7Marco15-09-2009

Mooie ligging, gedateerde onderkomens...

Mede door de goede beoordelingen hier op Zoover.nl hebben wij voor zit park gekozen. De ligging van het park is gewoonweg fantastisch: direct aan de Bonnie Banks of Loch Lomond met op de achtergrond de Ben Lomond. Het park ligt centraal genoeg voor bezoekjes aan Oban, Kintyre, Loch Ness, Inverness, Glencoe, Glasgow en Edinburgh. Toen we echter ter plaatse kwamen werden we enigzins teleurgesteld door de algehele indruk van het park. Dit bestaat voor 70% uit trailers (lees: woonwagens/stacaravans). Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat wij absoluut geen campeerders zijn! De lodges (wij hadden de "luxe" Island-lodge) waren, integenstelling tot de -op de website van het park getoonde foto's- behoorlijk verouderd. Behalve dat het sanitair een een opknapbeurt verdient was de rest van de lodge gewoonweg vochtig. Het park heeft een klein winkeltje, terwijl de dichtsbijzijnde supermarkt in Helensburgh (35 autominuten) ligt. Goede pub om te eten: The Drovers Inn (8 autominuten)!

• 7Onderkomen

Vakantiepark Loch Lomond Holiday Park info