Vakantiepark Loch Lomond Holiday Park

Vakantiepark Loch Lomond Holiday Park
7,6

• Activiteiten6,3
  • Onderkomen8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Loch Lomond Holiday Park voor je op een rij gezet:

15 reviews over Vakantiepark Loch Lomond Holiday Park in het Nederlands

Onrustig, wel goed sanitair.

Gerrit
6-7-2018

We stonden op de camping. Je mocht zelf geen plek uit kiezen maar werd ergens neer gezet. Veel onrust op de camping. De eigenaar doet daar zelf aan mee door telkens rond te rijden. Personeel heeft radio hard aan staan in de tractor en eigenaar staat er naast. Sanitair erg goed en goed onderhouden.

We gaan zeker terug!

Fam. van den Berg
14-4-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen9

Mooie omgeving, alleen vonden we het moeilijk om een gevarieerde gezonde maaltijd op tafel te krijgen.

Viel toch wel tegen

Wessels
31-7-2017
  • Onderkomen7

Beschrijving in gids van de touroperator kwam helemaal niet overeen. Foto waarschijnlijk jaren geleden genomen! We hadden een stacaravan type A. Was schoon. Vraag me af waar je buiten kunt zitten bij mooi weer! Geen plek maar ook geen stoelen! Zelfs niet bij lodges. Vriendelijk personeel. Maak vooral een stop in Drumnadrochit om daar je boodschappen te doen want anders moet je weer helemaal terugrijden (ca. 40 minuten). Niets te beleven op het park.

Buro Scanbrit

Rust, prachtige omgeving, centraal gelegen

M. Lampers
1-5-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Dit is een park voor rustzoekers. Aan Loch Lomond, mooi ingerichte lodges met veel privacy, eigen sauna en eigen bubbelbad, wat wil je nog meer...

Toch ligt dit centraal gelegen. Glasgow, uurtje rijden, Edinburgh 2 uurtjes. Dit jaar zijn we voor het eerst naar Rosslyn Chapel geweest, de kerk uit de slotscene van de film de Da Vinci Code, echt de moeite waard, vlakbij Edinburgh in het plaatsje Roslin....Wij komen al jaren in Schotland en elke keer ontdekken we weer iets nieuws.....De natuur is overweldigend en de mensen ongelooflijk aardig en behulpzaam.

Annemiek
28-7-2015
  • Onderkomen8

Leuk, klein opgezet park aan de loch. Mooi uitzicht. Stacaravan werd omschreven als 6 persoons maar dat lijkt me niet te doen. Schoon en nette caravan, bedden zeer klein. Met mooi weer is het beter vertoeven in deze omgeving dan met slecht weer maar dat heb je niet in de hand. Tarbet, Balloch en Glasgow zijn prima bereikbaar. Vanuit Tarbet met de cruise naar de overkant en een wandeling met de gidsen van de vogelbescherming is een aanrader, zeker met mooi weer. Let op de "midgets", zeer kleine, vervelende mugjes die vooral in bosrijke omgeving voorkomen. Neem echt insectenspray met deet mee in je tas!!

Boven alle verwachtingen

simoneenmarijke
26-7-2015
  • Onderkomen10

De huisjes van dit park liggen schuin tegen een helling met allen uitzicht over Loch Lomond. Het is centraal gelegen voor uitstapjes .BV. Stirling Castle, Glasgow, Oban en Fort William. Cruise maken op het loch. Station in Tarbet, auto daar wegzetten en met de trein naar Glasgow, kaartjes kopen in de trein, makkelijker kan niet. Het huisje, Ben Lomond type B,was gloednieuw en van kunststof maar zag er uit als van hout. Winkeltje op het park klein maar toch compleet. Boodschappen deden wij in Balloch, ongeveer 30 km. 2 TV's, 2 toiletten, in de broodrooster zat nog niet één kruimeltje. Alles brandschoon. In het Loch kon je zwemmen , er was ook een strandje.

Super!

Jane
18-6-2013
  • Onderkomen8

prachtige ligging, leuke huisjes, centrale omgeving om vanuit dagjes te plannen

Mooie plek aan het meer.

a.scheurwater2
12-6-2011

Goed ingerichte accommodatie, vriendelijke beheerder. Mooie omgeving.

Voor herhaling vatbaar

Il Quadrifoglio
30-12-2009
  • Onderkomen9

Onze laatste week in Scotland was in de luxe CLAN lodge van het Loch Lomond Holiday Park. Een keurige kleine camping direct aan het meer en qua natuur wellicht het allermooiste plekje. Maar wat een luxe lodge, zelfs een jakuzzi ontbrak niet. Twee badkamers, hemelbedden en een huiskamer, daar is Jan Doorzon nog jaloers op.

Speelhal met biljart. Vriendelijke eigenaren.

Het regende vijf van zeven dagen. Geen probleem. Onze inkopen deden we veelal op de rondritten rondom Loch Lomond of Loch Ness (Urqehardt), Inverness City (de zeeleeuwen) of westelijke ‘de stoomtrein used in Harry Potter’ of de ‘stones’. Er is zoveel te zien. In Glasgow zouden we ook maar ’n (hotel-) nacht blijven.

Mooie ligging, gedateerde onderkomens...

Marco
15-9-2009
  • Onderkomen7

Mede door de goede beoordelingen hier op Zoover.nl hebben wij voor zit park gekozen.

De ligging van het park is gewoonweg fantastisch: direct aan de Bonnie Banks of Loch Lomond met op de achtergrond de Ben Lomond. Het park ligt centraal genoeg voor bezoekjes aan Oban, Kintyre, Loch Ness, Inverness, Glencoe, Glasgow en Edinburgh.

Toen we echter ter plaatse kwamen werden we enigzins teleurgesteld door de algehele indruk van het park. Dit bestaat voor 70% uit trailers (lees: woonwagens/stacaravans). Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat wij absoluut geen campeerders zijn!

De lodges (wij hadden de "luxe" Island-lodge) waren, integenstelling tot de -op de website van het park getoonde foto's- behoorlijk verouderd. Behalve dat het sanitair een een opknapbeurt verdient was de rest van de lodge gewoonweg vochtig.

Het park heeft een klein winkeltje, terwijl de dichtsbijzijnde supermarkt in Helensburgh (35 autominuten) ligt.

Goede pub om te eten: The Drovers Inn (8 autominuten)!

Buro Scanbrit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Loch Lomond Holiday Park in Inveruglas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Loch Lomond Holiday Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.