Inveruglas

Reviews over Inveruglas

We gaan zeker terug!

Fam. van den Berg,
    14-4-2018

Mooie omgeving, alleen vonden we het moeilijk om een gevarieerde gezonde maaltijd op tafel te krijgen.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Viel toch wel tegen

Wessels,
    31-7-2017

Beschrijving in gids van de touroperator kwam helemaal niet overeen. Foto waarschijnlijk jaren geleden genomen! We hadden een stacaravan type A. Was schoon. Vraag me af waar je buiten kunt zitten bij mooi weer! Geen plek maar ook geen stoelen! Zelfs niet bij lodges. Vriendelijk personeel. Maak vooral een stop in Drumnadrochit om daar je boodschappen te doen want anders moet je weer helemaal terugrijden (ca. 40 minuten). Niets te beleven op het park.

Gereisd met partner in juni 2017

Rust, prachtige omgeving, centraal gelegen

M. Lampers,
    1-5-2016

Dit is een park voor rustzoekers. Aan Loch Lomond, mooi ingerichte lodges met veel privacy, eigen sauna en eigen bubbelbad, wat wil je nog meer...

Toch ligt dit centraal gelegen. Glasgow, uurtje rijden, Edinburgh 2 uurtjes. Dit jaar zijn we voor het eerst naar Rosslyn Chapel geweest, de kerk uit de slotscene van de film de Da Vinci Code, echt de moeite waard, vlakbij Edinburgh in het plaatsje Roslin....Wij komen al jaren in Schotland en elke keer ontdekken we weer iets nieuws.....De natuur is overweldigend en de mensen ongelooflijk aardig en behulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Annemiek,
    28-7-2015

Leuk, klein opgezet park aan de loch. Mooi uitzicht. Stacaravan werd omschreven als 6 persoons maar dat lijkt me niet te doen. Schoon en nette caravan, bedden zeer klein. Met mooi weer is het beter vertoeven in deze omgeving dan met slecht weer maar dat heb je niet in de hand. Tarbet, Balloch en Glasgow zijn prima bereikbaar. Vanuit Tarbet met de cruise naar de overkant en een wandeling met de gidsen van de vogelbescherming is een aanrader, zeker met mooi weer. Let op de "midgets", zeer kleine, vervelende mugjes die vooral in bosrijke omgeving voorkomen. Neem echt insectenspray met deet mee in je tas!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Boven alle verwachtingen

simoneenmarijke,
    26-7-2015

De huisjes van dit park liggen schuin tegen een helling met allen uitzicht over Loch Lomond. Het is centraal gelegen voor uitstapjes .BV. Stirling Castle, Glasgow, Oban en Fort William. Cruise maken op het loch. Station in Tarbet, auto daar wegzetten en met de trein naar Glasgow, kaartjes kopen in de trein, makkelijker kan niet. Het huisje, Ben Lomond type B,was gloednieuw en van kunststof maar zag er uit als van hout. Winkeltje op het park klein maar toch compleet. Boodschappen deden wij in Balloch, ongeveer 30 km. 2 TV's, 2 toiletten, in de broodrooster zat nog niet één kruimeltje. Alles brandschoon. In het Loch kon je zwemmen , er was ook een strandje.

Gereisd met partner in juli 2015
Inveruglas scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews